2013/01/17

Beauty of Unplugged ~ 完美離子磁力潔面儀^^


上星期好開心出席左Kyla Just A time 既launch party^^
主要係介紹佢地既皇牌產品 - Skin Perfector 離子磁力完美潔面儀~

當日仲邀請左韓國發明家,曹連燮先生講解產品~
曹連燮先生來頭好勁ga,佢係韓國著名既不銹鋼專家,擁有4項不銹鋼專利發明~
而係2010年就硏發出將負離子以及磁力導入不銹鋼的技術~
Skin Perfector離子磁力潔面儀就係佢既新發明,仲拎左發明專利ga^^

除左曹連燮先生,仲有雨橋、吳若希、蔡恩真、朴苔秀同埋司儀區文詩tim^^

朴苔秀即場示範左Skin Perfector離子磁力潔面儀其中一個用途,做身體護理呀^^
韓國人真係個個宦有一雙美腿,令人羨慕呀!!!

活動完左,大會送上一個Skin Perfector 完美潔面儀俾我試用~
我得到既顏色係Baby Pink,佢仲有Rosy Red、Lavender、Lakeside Green同埋Sky Blue架~
跟機仲有一個Skin Perfector 專用底座、便攜式小布袋~
當然唔小得產品說明及使用小冊子啦^^

簡單介紹一下呢個皇牌產品 - Skin Perfector 離子磁力完美潔面儀啦~
佢可以係潔淨肌膚既同時進行護理,為肌膚帶來 8 大美容功效。
因此曾創下短時間內在韓國售出 30000 多件的記錄,更被喻為韓國女生不能缺少的護膚產品,
是女生們愛不釋手的護膚小物之一。

而且佢係一部無需插電、充電的離子磁力潔面儀,好神奇呢~~~
佢係你潔面既時候,會釋放出800個負離子同1000高斯磁力,
800負離子,可以深入清潔皮膚,淨化毛孔。
1000高斯磁力,就可以有助新陳代謝,刺激血液循環,令肌膚回復彈力及光澤。
等我地可以係一分鐘的潔面過程中,得到專業的美容效果。
Skin Perfector 完美潔面儀仲有8 大美容功效 :
~ 深層清潔肌膚            ~ 去除老化角質
~ 增強肌膚吸收能力    ~ 有效縮小毛孔
~ 抑制粉刺暗瘡            ~ 促進肌膚新陳代謝
~ 提升面部輪廓            ~ 美白均勻膚色

佢既外型好似一個鵝蛋型,幾好渣手,用果時都唔會滑手呀~
而不銹鋼面就係凹凸不平既,洗面果時唔會痛,仲可以順便按摩埋tim^^

佢有4種使用方法~分別可以 每天早晚潔面時用、潔面後塗抹保養品時用~
洗澡時用、或者係脫皮後作收歛毛孔時用。
我就最鐘意用佢黎洗面啦,因為我平身都係用潔面皂,用佢可以唔使特登將舊皂洗泡,
直接將皂搽係不銹鋼面加水就用得,好方便,而且佢凹凸不平咁,洗面果時都幾舒服呀^^

但因為我冇負離子測試既儀器,都好難講佢d負離子有幾咁勁~
乾唔乾淨都係憑肉眼睇,我最大既感覺就係用左Skin Perfector 完美潔面儀之後,
再用我自己用開既導出機,出黎既棉花真係比平時更污漕,唔知係既吸左我d dirty野出黎呢??

用左差不多一個星期,冇咩不良影響,好明顯既改善未見到,暫時只係感覺上d皮膚乾淨左,
希望用耐d真係可以有佢講果8 大美容功效見到啦^^

沒有留言:

發佈留言