2013/02/01

我想點就點,配搭出獨一無二嘅 --我的拉麵--


早幾日真係好開心去左一風堂參加<<我的拉麵>> 試食會呀^^
今次我帶埋同我一樣咁鐘意食拉麵既朋友一齊去,佢開心既指數不下於我lor~哈哈哈哈~

一去到就由職員介紹一下一風堂既歷史背景~
源自日本九州福岡拉麵之都博多的一風堂,由享譽國際的神級拉麵大王河原成美(Shigemi Kawahara) 創辦,
於日本全國分店超過60間並擴展至國際大都會包括紐約、新加坡和南韓。
一風堂秉承「堅守傳統•不斷創新」的宗旨,選用上乘新鮮食材配以正宗日本傳統的烹調方法,
以顏色命區分湯底 – 赤丸新味及白丸元味,此舉旋即成為業界的指標,各拉麵店均爭相仿效。
此外,一風堂亦以親切殷勤的服務見稱,並融合獨特的餐廳裝潢概念及舒適的環境,
為世界各地的顧客提供正宗的拉麵及最優質餐飲體驗。

今1一風堂為滿足大家對高質素拉麵的不斷追求,經已宣佈推出全新「我的拉麵」自選拉麵餐目~
嶄新餐目中林林總總的選擇可讓顧客配搭出超過100萬款富個人特色的拉麵,
不但迎合每位拉麵愛好者的個人口味,更為香港引入正宗日本自選拉麵文化,
同時帶來獨一無二的拉麵飲食新體驗~
係自選拉麵之前,職員仲好貼心咁送上一條紙圍裙tim呀!!!!so nice^^

自選拉麵餐牌除左可以自己揀麵既粗幼、軟硬度、油分多小、湯底之外~
最最最開心就係可以自己揀配料tim呀!!!!鐘意食咩就叫咩~好free!!!
有d揀配係「我的拉麵」自選拉麵先食到~平時普遍餐牌上面係冇ga^^

經一輪選擇之後,我就揀左自選拉麵先有既粗麵底 , 柔麵質 , 少油份 , 黑蒜油~
配料方面因為樣樣都想試下就揀左 特盛配料,另外再加左炙燒叉燒&溫泉蛋~超大食呀我~哈哈哈哈!!!
呢個就係自選拉麵先有既粗麵底啦,其實都唔係十分之粗,食落就比我朋友叫佢幼麵硬身小小~
如果鐘意有口感既呢個麵底應該會幾抵你口味^^
湯底我叫左小油份,加左黑蒜油,食落好香濃,不過我就覺得咸左小小~清返小小就very good啦~

我超級推介呢個溏心蛋,勁好味呀!!!!!!而家睇返相都好想食~!!

我咁多款肉都試哂,最鐘意就係炙燒叉燒,唔好睇佢好似好肥咁,但入口係好香,唔覺油ga!!
另外日式叉燒我都鐘意,而日式豬柳我就覺得硬左小小啦,唔知係咪咁岩我果舊太瘦呢~哈哈

咁好味,我當然食得哂啦~仲好鬼飽tim,不過如果你食哂d麵都覺得唔飽,唔使怕~
因為食到剩餘湯嘅時候,你可以追加拉麵架,一樣可以揀麵條嘅硬度添,當然係另外收費啦~哈哈

最後,仲送上南瓜焦糖布丁,d 焦糖好香呀!!真係好滿足!!!
我推介大家一定要去試下一風堂呢個「我的拉麵」自選拉麵~
不過要留意既係,只限金鐘、中環、銅鑼灣一風堂供應ga ja^^ 

沒有留言:

發佈留言