2013/01/11

分享創意紙巾花~日常、化妝好幫手^^


大家對紙巾有要求嗎??我就對紙巾有小小既要求啦~~~~
要衛生、要柔軟、又要價錢合理既~~~
而我一向都係用開Kleenex^^

點解會揀Kleenex??因為佢係全球首間亦是目前最暢銷既面紙品牌~
而且面紙原取得FSC最高環保林木驗證,品質絕對有保證!!
加上全新升級版仲加左潤膚乳液,令紙質加倍柔軟tim^^

面紙有2層,唔算太厚,真係好軟綿綿,唔怕介損咀~哈哈~
最鐘意佢無色無味無公仔,我有鼻敏感真係好怕d紙巾有香味lor~

雖然佢紙巾上面冇公仔,但佢個盒設計真係令人愛不釋手呢~~~
我呢個係Winnie the pooh呀~~~好得意放係屋企同公司都令地方生色不少^^

另外,有冇諗過一張好既紙巾,對你化一個好妝好緊要ga~
平時化妝品用紙巾除左可以抹dirty野、墊住d碎粉之外~
我仲有個特別小小既用途,就係將佢變成紙巾花~之後當碎粉掃&胭脂掃啦^^
而家等我分享下我既做法啦~

首先將紙巾分成四等份,之後將買塊疊埋一齊摺成風琴狀~
之後係中間位用橡根or鐵線扎實,我就隨手拎左條扎電線果d鐵線仔~可以拎住方便d嘛^^
之後一層一層翻起佢就得ga啦~~~係咪好簡單呢^^

用朵花花紙巾掃走多餘既粉粉,可以令顏色出黎效果更持久、更自然^^

掃完朵花染左d胭脂色、碎粉色仲靚tim呀^^

Kleenex絕對係日常、化妝既好幫手,我誠意推介俾你^^

沒有留言:

發佈留言