2013/01/21

賀年送禮搞搞新意思 ~ 御軒冰脆龍鬚糖^^


就黎又新年,年年送反送去都係果d野,今年都想賀年送禮搞搞新意思,唔好咁悶嘛~
我發現左樣好好食既東東,都好岩送禮or自己慢慢嘆ga~
就係御軒出既一家大細都一定鐘意既冰脆龍鬚糖^^

御軒出既冰脆龍鬚糖係因應21紀的品味而作出改良,被認為係歷來最佳既龍鬚糖之一~
佢個包裝都好香港feel,因為佢係百份百香港人手製造ga~
而冰脆龍鬚糖就有全新六種唔同既口味~我試左好新奇既爆炸糖味、杏仁味、黑芝麻味&白芝麻^^

初初都好疑惑究竟龍鬚糖可以點包裝呢???因為有時就算即買即食都唔好食ga嘛~哈哈~
原來有獨立包裝既,都幾衛生都方便,唔會一開就一定要食哂12粒咁多~


每一粒龍鬚糖都蘊含超過一萬條幼細麥牙糖絲,真係同出面街買人手拉出黎果d冇咩分別~
我覺得佢反而俾買返黎果d外型靚小小,冇咁鬆散呀^^
因為佢係選用最天然材料,獨家技術研製,係不含防腐劑既健康食品~
所以每pack入面仲有一包我相信係防潮珠既物體^^
我將四款口味,爆炸糖味、杏仁味、黑芝麻味&白芝麻放埋一齊,就咁睇外型都係一樣既~哈哈~

粒粒都好鬆脆,基本上四粒話咁快食哂~哈哈~
四隻口味入面,爆炸糖味就最得意,小朋友一定鐘意食~
杏仁味就真係好香,鐘意食杏仁餅既就好歡喜~
而黑芝麻味就比白芝麻味道香同濃d,不過我都係鐘意白芝麻味多d,又香又唔會太甜,好正!!
有興趣大家都可以去各大型連鎖超市及便利店買黎試下呀^^

沒有留言:

發佈留言