2013/01/18

平價開架好物 ~ 輕易化到BLING BLING眼妝^^


我最近接觸到一個唔錯既開架牌子,就係COLLECTION啦^^大家對認唔認識COLLECTION呢個牌子呢??佢係英國三大熱賣化妝品牌之一黎ga~
今次我就用左佢兩件產品化左一對BLING BLING眼~
分別係COLLECTION持久立體魅力眼影膏&鑽石時尚派對眼線筆~


COLLECTION Metallic Cream eye shadow持久立體魅力眼影膏 (4ml / $59)
佢既眼影膏4隻色揀ga,金色、粉紅、 啡色&藍色 ~
全部好係一d好易handle既顏色黎,日妝都可以用到ga
而我呢支就係粉紅色^^

佢係一支好似唇彩掃既毛毛棒,質地都幾軟唔怕吉,每次拎到既份量都唔會過多~
就咁睇個粉紅色好似好深咁,但推開左就係好淺,好閃既粉紅色黎,幾靚^^

用法都冇咩特別,只要用棒棒點小小眼影膏係眼蓋,跟住用手指慢慢推開就ok啦~
眼影膏都唔會話一下就乾哂搞到推唔勻,又唔會水稀稀印到周圍係,咁既價格有咁既質素真係算唔錯~
鐘意既話可以係眼尾點多一次,就可以做到漸變既效果,easy job^^

而COLLECTION Glam Crystal gel eyeliner 鑽石時尚派對眼線筆(6ml / $59)
 我呢支係閃銀,其實佢仲有好多色揀ga,平淡同誇張效果都有,分別:
閃白、閃綠、閃啡、閃彩、閃藍、深灰、閃紅、閃金、淺藍、閃紫、青綠、閃彩、閃黑~
 總有一支色岩你心水^^

鑽石時尚派對眼線筆既筆頭好細長,畫幼眼線or粗眼線都好易handle到~
而且畫出黎既眼線真係好閃ga!!!d閃粉都好幼細,所以閃得黎唔會好俗氣^^

我既用法只係將佢加係黑色既外眼線上面,冇刻意拉長or加粗~
咁出黎既效果就唔會好誇張,係眼果時人地會見到閃閃下,都佢吸引ga~哈哈~
仲可以用佢點小小係睫毛上面,出黎既效果都唔錯ga!
我就覺得呢2件眼部妝品幾好用啦,價錢一d都唔貴,加埋都係百鬆d,買得過呀^^

沒有留言:

發佈留言