2013/01/09

三件小法寶,令大眼無眼伸延^^



有一次朋友睇住我化眼妝,佢讚我化得好快同埋化完之後對眼大左&有神好多呀^ ^
所以今次想同大家分享下我平時化眼妝嘅步驟~平時返工嘅日子我都好小用眼影,因為追求快,靚,正嘛!
一般只會畫眼線同搽睫毛液~最近試左三樣Majolica Majorca好好用嘅產品一定要分享下,
第一樣MAJOLICA MAJORCA柔滑霜狀眼線筆
MAJOLICA MAJORCA柔滑霜狀眼線筆 ($ 88)成份含順貼蠟質的球狀粉末粒子。一共3色分別係深黑,啡&閃啡~
佢可以流暢繪出大膽,富戲劇性的鮮明眼神,且防水配方徹底防汗,防油及防淚水,效果持久。
上眼線:顏色實在,容易上色,可用眼線筆填滿每根睫毛的空隙,塑造理想眼形。
下眼線:質地柔滑易上色,特別適合畫出令眼睛更圓大的下眼線。

我呢支係深黑色,用黑色畫眼線對眼會有神好多架!如果想效果自然d就用啡色^ ^
呢支柔滑霜狀眼線筆筆芯唔會太硬,所以都好容易控制~
畫到幼線,可以畫粗小小blend開佢,一支做到唔同嘅效果~

沿住睫毛根部輕輕一畫,一條又黑又幼嘅眼線就搞掂左^ ^
如果覺得一筆過畫有困難,可以試下用虛線方式畫,之後連埋就易好多架啦~

除左上眼線,記得畫埋下眼線Blend開呀,框一框對眼會大好多架^ ^
MJ眼線夠黑出黎效果好好,由返工到放工,係有小小化開,搵紙巾抹下都得,都OK~~

畫完眼線到搽睫毛液啦,呢個星期我都係用MJ最新產品廣角魅惑激長睫毛液&啫喱美睫精華^^

「啫喱美睫精華」係一支蘊含濃密修護及保濕成份的美睫液質精華,
可修護睫毛,令睫毛更烏黑、更亮澤、更強韌,減少脫落。

呢支啫喱美睫精華外貌同睫毛液差唔多,無色無味嘅~
掃頭係幾個波波球咁,設計好得意~沾上精華嘅份量好平均,唔會過多or太小~
佢可以每日早晚完成護膚程之後用,如果係化妝前用,
就要等精華液乾透後,之後先塗上睫毛底霜及睫毛液^ ^

而「廣角魅惑激長睫毛液」係MJ「極緻魔幻激長睫毛液」第四代升級產品,
揉合4mm烏黑纖維及嶄新雙面掃頭,可營造更激長、更濃密及廣角無限伸延的效果。

MJ
睫毛液出名好用,所以我都有用過MJ其他嘅睫毛液ga^ ^
呢支第四代升級版本,有雙面嘅掃頭,照顧到上,下長短唔同嘅睫毛~
入面仲有好多4mm烏黑纖維,所以一搽上去就有長而密嘅效果^ ^

由素眼,到畫上眼線,之後搽啫喱美睫精華,最後用上廣角魅惑激長睫毛液~成個過程都唔使5分鐘,就可以變成一對又大又有神既眼睛啦^^

我好鐘意廣角魅惑激長睫毛液既效果,因為真係長左好多呀,而且佢d纖維唔會話好重,
所以d睫毛keep到全日都翹起,冇塔落黎^^而且佢個掃頭連搽下睫毛都好方便呀~至於卸妝方面,可能我有搽
啫喱美睫精華,所以以往MJ好難卸既情況都冇發生~我照樣都係用返平時用開既卸妝油好輕易就卸到^^要擁有精神大眼一d都唔難,只要有好既眼線同睫毛液就得啦^^

沒有留言:

發佈留言