2012/09/12

NARS - 要化好妝,一切就護膚開始 ^^


NARS既化妝品出名好用就係人都知~NARS既護膚品,你又試過未呢??
因為NARS深信化妝同保養係相輔相成既~所以今季就創新推出最適合上妝的保養產品,
希望可以令肌膚隨時隨地都呈現最佳備妝狀態^^
而整個系列一共有7件產品,由洗面到MASK都有,非常貼心~
其獨家研發Light Reflecting Complex™LRC聚光複合物,除左速增肌膚光源、
前所未有的提高皮膚反射光線的能力,更為表層肌膚提供水份及礦物質,
並刺激細胞更新,徹底再現肌膚裸透光澤^^

而今次,好榮幸得到Fashion & Beauty邀請試用當中2件皇牌產品~
分別係NARS Aqua Gel Luminous Oil-free Moisturizer & Total Repenishing Eye Cream

NARS Aqua Gel Luminous Oil-free Moisturizer ($620 / 50ml)
利用獨家水分子濃縮技術,瞬間鎖水,有效補濕、活膚、增強肌膚抵抗力。
運用水凝活膚技術,改善肌膚鎖水效能,令肌膚回復水潤,顯著撫平幼紋皺紋。
刺参根萃取物同步將水份完整導入肌膚。使肌膚瞬間水潤柔嫩。
日用無油成分,全天候完美控油。
適合中性至油性/混合性肌膚及季節性油性肌膚使用。

打開第一眼見到佢,感覺係...好水!!
我有個習慣,用所有野之前都會聞一聞~如果氣味我鐘意既用得特別開心~哈哈
因為NARS既產品都係100%使用純天然香氛,前調係清新的柳橙和葡萄柚果香,
接續帶出蜜桔、紫羅蘭、玫瑰、牡丹和天竺葵;最後以薰衣草和木姜子~
小左種人工既香味,所以用起上黎都好relax~我鐘意呀~

佢既質地真係好輕盈,係我最愛既gel狀~
亦都好容易推開,用既份量好小都夠搽全面,推開就會感受到咩係裸透既光澤^^

Total Repenishing Eye Cream ($600 / 15ml)
富含櫸樹芽萃取物促進膠原蛋白的生長,使眼周肌膚細緻光滑,並有效減少細紋。
Active PeptidesComplex活性胜肽來自海洋膠原蛋白,有效保濕,減少眼周浮腫及暗沉。
玻里尼西亞島椰子油,有效防禦細紋產生並滋潤肌膚。

我鐘意佢既包裝,夠簡潔,珠光白色好討我歡心~樽口唔會太大,份量易控制~
而且佢係直立式牙膏吱吱裝既設計令我加分,雖然泵裝係方便,但樽底果d好難用得哂,
而吱吱裝既設計用到最尾可以剪開黎用,我覺得咁貴既產品,當然要一滴都唔好哂啦~

質地係cream狀,其實我好怕用cream狀既eye cream,因為好怕笠~
不過NARS呢支真係一d都唔笠喎,按幾按就吸哂,好難得有eye cream潤得黎唔笠~


減少細紋方面,因為我最近失眠,所以用之前都唔係好抱好大期望,始終唔夠訓好難會有好既皮膚~
不過睇返比較,好似真係有小小改善喎,縱使我隻眼好冇神,但眼下既細紋好似淡左小小咁~
其實以我失眠左成個星期黎講,冇惡化已經要謝天謝地啦~哈哈哈
可能正因為自己知道唔夠訓,所以比平時更加努力去搽eye cream,按摩對眼先有咁既成果~
我估如果我有足夠既睡眠,eye vream既效果會發揮得更好~

整體而言,我覺得NARS呢2個產品都好好用~
保濕度超強,而且一啲都唔油膩,吸收得又快,
加上,要化一個好妝,打底穴係好重要求!!!用左佢地打底,個妝真係貼好多同冇咁易溶!!!
雖然價錢都唔平,不過我覺得係work既就值得既~試過既,包你愛上^^

沒有留言:

發佈留言