2012/09/13

髮型無限變,自己set頭話咁易^^


髮型一向都唔係我強項,尤其而家剪短埋,老實講我都唔係好識點搞可以靚d~
而上個月,好開心出席左一個好岩我既活動,係關於髮型既,岩哂我去偷師^^
就係KMS CALIFORNIA搞既event啦,地點係銅鑼灣一間好靚既cafe~~~~

對KMS陌生嗎???其實KMS係美國塑髮專家品牌黎,今年重新係香港上巿,係salon入面有得買~而且有多條唔同oproduct line,而且品牌樂於迎接最新的挑戰,所以所有產品外形都色彩繽紛^^每一款都係有唔同既功用,梗有一樣產品岩你用^^

而品牌格言係 :
那裡沒有固定的墨守成規,只有 - Real Lives. Real People. Real You.魅力生活‧真實存在‧玩你的型。
KMS不盲目追求潮流,所以會見到佢地既髮型都係無拘無束,
透過髮型師的雙手,
搵出最型既你,精采每一刻既你,同埋獨特每一個造型既你^^

當晚有豐富既晚餐~唔講得笑,真係堅好食,我碟碟清~哈哈
除左食,當然唔小得精彩既活動啦~就係請左星級髮型師黎同大家示範點set返工OL look~
同埋Party look啦~有得食仲有得學~正!!

先由長髮model示範點樣set返工OL look,跟住再由OL look好快咁轉做同埋Party look~
見髮型師用KMS既產品左噴右噴咁,好輕易就變左髮型啦~好勁!!!

Model個樣我覺得有小小似黎姿同埋好似叫趙靜儀既TVB演員~哈哈哈哈~
兩個look都好好睇,一個好斯文,一個就好wild~~~2個都好襯佢^^

有長髮示範,當然唔小得短髮啦~~~髮型師都係三兩下手勢就搞掂左~
一路set仲要一路講解都好快~勁勁勁!!!

呢個MODEL我又覺得佢好似陳敏芝喎~哈哈~
第一個look比較cool,走型格路線~第二個look就好trendy!!!我鐘意!!
睇完示範當晚KMS都送左D 產品俾我地試~~~~返到屋企我都急不及待拎黎玩^^

呢2支產品當晚佢地極力推薦既~
一支係FREE SHAPE系列既QUICK BLOW DRY~
另一支係HAIRPLAY系列Makeover Spray~

活動當場完左返到屋企都差唔多1點鐘,第2日仲要返工,所以都唔想洗頭拿拿髻沖個涼就訓~
所以即刻就試左Makeover Spray~呢支Makeover Spray好勁GA~
只要搖勻噴一噴,就可以即時吸收頭髮上過多既油脂,變左白色既粉沫,
跟住梳一梳,吹一吹走哂d粉就得ga啦~

頭髮即刻冇咁油,鬆返哂~~用左真係冇人估到係隔夜頭,真係冇時間洗頭既時候都頂得下ga^^

而另一支QUICK BLOW DRY,佢係可以加速乾髮時間達50%,,
減少髮絲磨擦同時輕盈修護,而且有抗熱功能,吹頭先用佢就岩哂~~~
用之前只要將水同油搖勻就得ga啦^^

用左佢洗頭既時間確係快好多,而且吹完都有個型係度,睇落去順好多~唔錯呀!!!

除左佢地介紹呢2支,我覺得HAIRSTAY既Style. Boost都唔錯喎!!!
我咁短頭髮,之前試過自己set,其實都好難set到咩髮型出黎,
連梳一條似樣既馬尾都好難,因為d頭髮真係短同埋太散同碎~~~~
但用左Style. Boost之後,竟然可以set到一個似樣既髮型喎~~仲要last到~
KMS俾我既印象都唔錯,用過都覺得效果好滿意呀^^
有興趣可以去佢地Website或者facebook了解下啦^^

沒有留言:

發佈留言