2012/09/27

Jipi Japa潮流與舒適合一 ~ Feel the Real Comfort


成日都聽人講Jipi Japa既鞋有幾舒服~,最終上星期去左旺角朗豪坊既分店睇下~~~~~
呢間分店都OK大,而且D職員好nice喎~第一個感覺俾我唔錯^^

入到去都已經見到唔小秋冬產品,當然唔小得ankle boots同高筒boots啦~
今季Jipi Japa ankle boots唔單止將靴款注入本季主要色調,更大膽將大熱既metal 元素投射在最新秋冬系列入面~
無論係簡單設計既飾扣,又或者於踭上加上metal trim,都令整個設計更加有格調同增加其價值感~
而且Jipi Japa不單著眼於潮流元素,對鞋款的舒適亦尤其重視。
當季靴款用上優質的柔軟皮料,再揉合Bounce Insole的精巧細緻造鞋技術,做到真正的內外兼備ga^^

除左boots之外,仲有一d好色彩繽紛既平底鞋~
有毛毛做裝飾既秋冬鞋都好靚ga!!我摸過都幾軟身幾舒服ga^^

另外仲有一d比較斯文既款,要黎返工著真係一流^^
除左鞋之外,Jipi Japa 都有皮手袋買ga,款式唔花巧,返工就最岩~

入到去真係太多款,我行左個round之後,就決定試下Extra Flexible and Comfortable系列~
Bologna Construction既系列最大特點係前掌擁有無縫內裡鞋的柔軟,但後跟亦能配合中及高跟的鞋楦~
柔軟的無縫內裡不但令前掌不會因穿著而刮傷, 不同高度的鞋跟更令穿著時倍感舒適。
我分別試左兩款~

第一款就試左比較斯文既款式,貪佢返工就算要見客都ok嘛~~~~~
當我諗緊試咩色既時候,職員都好熱情叫我試哂咁多色^^
好耐都未試過有強國人既舖頭入面都得到咁熱心既招呼啦~~~~
真係熱心到佢地唔怕麻煩我都有小小唔好意思呀~~~哈哈哈哈

除左黑色我冇試之外,全部色都試哂呀~哈哈~紅色係職員推薦我要試,佢話著出黎好靚~
但我個人黎講鐘意白色多d~因為白搭易襯d嘛~~~~~~

另外我都試左Jipi Japa秋冬系列入面本季至hit的寶藍及酒紅色,於Toe cap位亦注入全新的閃閃金蔥布料~
型格又唔太浮誇~ 真係好eye catching呀!!!好鐘意佢閃爆既鞋頭!!!

我都係除左黑色之外,試哂咁多隻色~~酒紅色同藍色我都好鐘意呀!!!!!
不過呢對鞋既碼數我覺得比正常既大一個碼,平時我著35碼,呢對34先岩~
就係因為咁我先發現佢地原來有34碼鞋買,我媽媽對腳好細隻成日都買唔岩鞋~咁我可以叫我媽媽黎呢度買呀^^

咁多對都係我心水,你地估下我最終買左邊對呀???? ^^就係.......
登.......
登....
登..
登!!!!

就係保藍色閃爆呢對啦!!!真係好鐘意佢個鞋頭咁閃~smart casual都係襯我d^^
而且對鞋真係好舒服又易襯!!!!擁有左佢第2日已經急不及待著出街啦~哈哈
想了解更多Jipi Japa,可以去佢網址 or Facebook睇下啦^^

沒有留言:

發佈留言