2012/09/24

輕輕鬆鬆令牙齒慢慢變白,讓笑容更有自信!!


一副整齊既牙齒好重要,但一副整齊又亮白既牙齒就更加重要啦~
但平日我都有飲茶既習慣,好容易會有茶漬積聚,都唔係咁易消滅到架…
去洗牙又唔可以變白,做藍光又貴~
幸運地,最近發現左佢,黑人專研亮白牙膏^^

黑人專研亮白牙膏,根據牙醫美白技術研發,
特含媲美牙醫選用亮白成份Prophylaxis Silica-micro particles (PS-mp),帶給你專業級的亮白護理。
-
針對外源性色班,淨白效果高達3倍。
- 形成亮白保護層,有效阻截牙齒表面色斑形成。
- 持續使用,幫助防止色素依附牙齒表面達80%,減少牙結石形成。
- 適合每天使用而不傷琺瑯質

包裝改用白,藍色做主色~感覺清新^_^
而且設計好得我歡心,因為係直立式,好方便呀~

吱出黎係晶瑩既藍色,仲有啲閃閃地~
我好怕啲薄荷味太勁,勁到乸咀既我真係接受唔黎.,.,.,.,.
呢隻味道方面,唔會有好勁既薄荷味~就唔會有啲咁嘅情況啦,very good!!

我用左一個星期左右,無咩特別嘅用法,都係用電動牙刷刷3-5分鐘~每日早・晚一次~
其實美白牙膏我都用過好多唔同嘅牌子,但普遍效果都係一般~
所以我嘅期望都唔會太大~但出黎嘅效果真係令我好驚喜!!
睇返相真係見到有分別呀!!明顯係比之前白左~!
真係好開心!雖然未係超級白,但短短日子都見到效果我好滿意!
而且價錢一啲都唔貴,好抵用!我相信繼續用落去一定會有更好嘅效果!!

沒有留言:

發佈留言