2012/09/04

先調色、後均勻,打造透亮珍珠肌^^





上星期好榮幸可以參加BOBBI BROWN既工作坊^^
一早聽聞BOBBI BROWN既化妝班好好,今次終於都有機會親身體會一下啦~
今次既主題係<<肌膚急救>>,主力係試下最新出既產品有幾勁^^

我去既係BOBBI BROWN係尖沙咀FACESS入面既studio,地方骨子但五臟俱全^^
而且光線充足又有海景,真係幾優雅~加上所有產品放哂係度可以任試ga^^

等齊人之後就好開始肌膚急救既旅程啦^^
第一步當然係潔面卸妝先,我都係第一次用BOBBI BROWN既紓緩卸妝潔面油~

都卸得好乾淨而且唔笠,仲可以配合埋磨沙粉,過完水真係好滑同埋皮膚軟左好多~
腸唔睇得出個分別???雖然光線有小小唔同,不過右圖洗完D皮膚現場睇係明顯冇咁暗啞同好滑^^

卸完妝,用埋爽膚水,保濕之後,就到左今次既主角出現啦~
就係BOBBI BROWN 全新 Illuminating Face Base SPF 25 PA++ 明亮美肌霜~
佢係專為面色偏黃、暗啞的亞洲女性而設,能即時去面黃暗啞、改善面色,
有三大抗氧化成份包括綠茶精華、洋薊葉及維他命 E,持續改善皮膚面色,增加彈性。

佢入面有極幼細有珍珠粒子能令肌膚變得平滑有光澤,細紋和皺紋不再明顯;
大量保濕因子令肌膚持續水潤飽滿,改善皮膚面色~
而且吸油粉末控制肌膚多餘油份,收細毛孔並改善膚質,控油效果持續 8 小時~
用既份量好小就夠,推開就見到D珍珠粒子,閃閃地ga^^

我覺得佢仲可以好似光影粉咁,用係鼻樑、權骨位、眉骨位,輕輕再薄薄地搽多層~
可以令到d輪廓更加突出,睇落去皮膚有光澤,感覺上精神好多ga^^

睇得出model用左之後面出面既光澤感嗎^^

如果只係想自然既妝,連粉底液都可以唔用,當然追求完美就用埋粉底液啦^^
直接用全新 Sheer Finish Loose Powder 透薄超柔碎粉定妝就得ga啦~
呢隻碎粉真係好幼細呀!!!搽左塊面好滑同個妝變得好貼ga!

睇完示範,我當然落手落腳試一輪啦^^
 Illuminating Face Base SPF 25 PA++ 明亮美肌霜貿地都唔錯,好易推,用既份量唔需要多~
用左睇落d皮膚冇咁暗啞,而且佢有埋防曬,真係好岩我既d懶人一take過~
除左明亮美肌霜外,我都好推薦BOBBI BROWN既遮暇,原來真係好掂GA!!!!
當然亦都多得PR小姐細心咁幫我手遮同教我點用啦,咁先可以將遮暇發揮功效^^
今次呢個肌膚急救工作坊真係令我學到好多野呀!!獲益良多~!!
只要簡單既步驟,先調色、後均勻,就可以輕鬆咁打造透亮珍珠肌啦^^

沒有留言:

發佈留言