2012/06/20

贏取香港至倫敦來回機票,大家一齊黎多謝媽媽啦^^

媽媽成日都會我地身邊無微不至咁照顧我地既起居生活,
好多時我地都會習慣成自然,忽略左媽媽為左頭家付出既努力,
雖然媽媽從來都冇要求回報,但我地有冇同媽媽講過多謝呢??

最近P&G搞左個好好好有意義既活動,倫敦奧運會就黎到,
P&G有見運動員的成功總少不了媽媽背後的默默支持,
特別啟動P&G 2012年倫敦奧運會「感謝母親」活動,
贊助奧運選手媽媽前往倫敦,現場為子女打氣,親身給予運動員們支持及鼓勵!!
除左贊助奧運選手媽媽之外,P&G仲搞左一連串活動,
我地都有機會參加抽獎,贏取香港至倫敦來回機票!!!

方法超級簡單,只要like 「多謝媽媽, P&G Hong Kong」 facebook~
之後載入「感謝我的全能媽媽」App中,完成一份關於媽媽的簡單問卷~

跟住就測出你的媽媽類型,我媽咪係摩登派時尚全能媽媽呀~哈哈~
睇佢個分析又好似幾準咁,幾得意呀^^
之後P&G仲會根據你既回答,推介幾樣最適合的產品感謝媽媽tim~

完成問卷後,只要留下個人資料,咁就登記成功,
有機會贏張香港至倫敦來回機票ga啦,係咪好簡單呢~~~~~

除左係facebook登記之外,只要購買任何P&G產品滿港幣$99,
致電2243 6226以錄音登記簡單的個人資料及聯络電話都可以參加抽獎。
記得要保留收據正本於領獎果時核對呀^^
而每張收據只可參加一次,但每位消費者參加次數不限,
即係買得越多就多d機會中獎啦^^
另外購買任何P&G產品滿$199,仲可以免費獲贈P&G奧運雨傘一把tim^^
數量有限,手快有,手慢就冇ga啦~哈哈
我都登記左,大家都快d支持下一個咁有意義既活動~
一齊抽中獎,一齊多謝媽媽啦!!

沒有留言:

發佈留言