2012/06/22

LANEIGE教你打造韓式水亮妝容,真係冇難度^^


我好鐘意參加化妝班,因為跟唔同既人都可以學到唔同既技巧~
今次好開心可以參與 LANEIGE化妝工作坊,學習韓式水亮妝容~
而今次上堂既地點係LANEIGE開設既Water – Beauty Centre水妍美肌中心,
地點係尖沙咀,好方便我呢D新界人呀!!哈哈~

我早左小小上去,可以周圍睇下,揀返個好位坐^^
而每一個座位都準備好哂D化妝品,睇落去好整齊呀~

眼影同胭脂既顏色都好多選擇,唔驚唔岩心水啦~
每人有一set for自己用,咁就唔使等其他人用完先有,慳返好多時間呀~


等齊人就正式開始學習化韓式水亮妝容啦~
未化妝之前,第一步就係落妝先,用既都係
LANEIGE既卸妝油~
而我就俾化妝師叫左出去做model,唔使自己落^^
不過佢入左d卸妝油落我隻眼,搞到我好唔舒服,
隻眼紅哂又標眼水,但又唔好意思出聲喎~哈哈~
我建議化妝班冇水喉洗面既都係用卸妝水比較好lor,油真係比較麻煩~


卸完妝就搽 LANEIGE既護膚品啦,化妝師話搽面霜時有手指輕輕彈下面額~
可以令包包面firm d,上妝都會貼d ga^^


之後就上base,LANEIGE既base有3隻色,分別有粉紅、綠&紫~
可以睇返自己既需要揀正確既顏色~搽左base有需要就再加小小遮瑕就ok~


跟住就用粉底液啦,
LANEIGE有5隻色俾我地揀,所以都唔會唔岩色既~
化妝師話用掃上最好,同埋韓式妝都係打橫掃,而且係最貼最舒服ga~

之後上埋碎粉就搞掂好個底妝啦~
碎粉除左粉狀都有粉餅俾我地用,方便返自己既習慣啦^^

上完底妝就到化妝個part啦,第一步係畫眉,
之後就畫眼線bland開佢,等佢睇落去柔和d,然後就上眼影~

之後就夾睫毛同上睫毛液,其實睇落去眼妝同平時化既都冇咩分別,
要訣就係要輕手,唔好用太重色,咁就可以做到自然既韓妝ga啦^^

畫先眼,就到胭脂啦,化妝師話除左面額,仲可以掃d係骨位等個妝立體d~
我試過LANEIGE呢3個胭脂,都係比較淺色既,可能韓妝就係要自然感卦^^

最後搽埋唇膏同lip gloss就完成啦,化妝師最後既tips就係lip gloss唔需要全咀搽,
只係係中間位置搽小小就ok,咁先可以有豐唇既效果~

聽完化妝師講解,我都自己化左個自然既韓妝~
不過我覺得唔夠韓,感覺同我平時化開既冇咩分別,
真係要練習多d先得啦~哈哈哈哈~

除左教化妝,LANEIGE好細心,知道我地bloggers鐘意影相,
仲整個個好靚既場景俾我地慢慢影就夠~好靚呀!!!哈哈哈~
最後送上小小既sample就完結啦^^
總括黎講今次都學到野既,化妝班內容真係唔係差,
不過因為佢6點50分就開始,到9點先完,
而我放工就要趕住出去,都冇時間食野,個化妝班就只係準備左一杯小小既玄米茶~
其實到8點幾果時我都已經好肚餓,又好口渴!!!!
真係冇咩心機聽落去,所以完左就即刻衝左去食dinner啦~哈哈哈哈!!
希望下次可以安排小小既茶點or水俾我地啦,
再唔係時間方面開遲半hrs,俾我呢d要返工既OL去填一填肚先~
希望LANEIGE會越做越好啦^^

沒有留言:

發佈留言