2012/06/15

我既第一次~ 70年代復刻百變look^^


第一次見呢幅圖已經覺得好吸引啦!! WOW your eyes!!!
見到ZA係facebook舉辦活動,用呢系列產品化身70年代復刻百變造型,
好似好好玩咁所以我參加左,而又好好彩抽中左我^^

係第2日已經收到啦,效率真係好高,真係唔該哂ZA既安排呀^^
顏色係隨機分發既,我分配到既係眼影: 03 Icy Smoky 同胭脂: 01 Glowing Pink
呢個配合就正正係廣告入面,日本混血名模長谷川潤用既彩妝啦~

簡單介紹下EYES GROOVY啦~
* 精選4色組合,輕易搭配, 呈現百變粧效。
* 蘊含光耀粉末複合物, 清晰顯色。
* 粉末細緻幼滑,配合 超緊貼肌膚配方,延展性極佳,塗抹數層仍可緊貼眼簾,自由調節眼影濃淡。
* 經過防過敏性測試。 * 配合維生素E衍生物。 * 持久不暈染,長時間不脫色。
眼影顯色度仲好高tim~

用法都好容易,係個盒都有清楚教法,簡單易明~
佢一盒4隻色,就算真係睇唔明,唔識化smoky eyes的話都唔怕,
因為佢單用每一隻都好顯色,好靚^^

而CHEEKS GROOVY~
* 配合微幼滑粉末,高度顯色,瞬間創造俏麗粧效。
* 如絲緞般柔滑的細膩質感,輕易與膚色完美融合。
* 經過防過敏性測試。 * 配合維生素E衍生物。
掃2掃已經好顯色,我呢隻glowing pink顏色好特別,粉紅色中帶小小橙金色,
用左佢增加左皮膚既光澤感,提升雙頰的明亮度及剔透感。

就算室內光線好,或者太陽/閃光下,顏色都係好靚好出色!!
睇左咁多資料,係時候睇下我為左呢個70年代復刻百變造型啦~
其實我對70年代都冇咩頭緒,係屋企摷哂d衫出黎先搵到唯一一件比較似樣d既
而且長髮早牌已經大刀一剪,短髮我真係唔知點先可以復古到...
所以我都係志在參與,玩下啦~哈哈^^

我真係已經盡哂我全力ga啦~~哈哈哈哈~
好似唔係好夠復古咁,所以我就加工下:

哈哈~~~咁樣會唔會好d呢???
唔知大家又覺得我呢個復古look點呢^^

沒有留言:

發佈留言