2012/06/08

睫毛也4D ~ 終極輕量柔軟,彷如無重^^





平時就算幾趕住出門都好,我一定會搽完睫毛液先出街,因為搽左真係令對眼精神百倍!!
最迎L’Oreal Paris推出全新 Lash Architect 4D塑形立體4D防水睫毛液,
睇到廣告入面個model對眼真係吸引死人,真係要試一試佢真係真係4D咁厲害~

之前買過2支個盒印滿日文既都係made in china,今次呢支made in italy,確係用得開心d~
簡單介紹下佢先啦~高科技極輕量的4mm塑形纖維,塑造完美立體4D睫毛
高科技極4mm 4D塑形纖維,終極輕量柔軟、彷如無重,能瞬間黏附於睫毛上及每條睫毛之間,
塑造出自然的增量、豐盈、纖長,而不會使睫毛變硬,或因過重而下墜,
因而能打造出終極持久完美之捲曲弧度。

獨家設計之幾何斜角順滑刷頭,刷頭前窄後寛,使 4D塑形纖維包裹於每根睫毛上,
能兼顧眼頭眼尾幼小睫毛,塑造出完美上翹的弧度。
另外添加抗水性聚合物防水配方,溶於高揮發性溶液層中,
當溶液揮發後聚合物便會形成一抗水性薄膜,打造持久防水的效果。
個刷頭比一般用開既大小小,唔會好難控制,都幾容易搽係睫毛上面^^

其實我d睫毛都ok算長,但就唔算好濃密,同埋下墜咁生,
而且我對眼一唔搽睫毛液睇起黎就會好冇精神咁,
所以一向我買睫毛液都係著重濃密同捲曲方面要做得好既~

用左L’Oreal Paris塑形立體4D防水睫毛液之後,d睫毛真係濃密左好多呀~
個掃頭都幾好,唔會話搽到一舊舊咁~而家都好夠黑,唔錯唔錯~

長度方面都唔差,我有搽埋下睫毛,對眼d睫毛長到好似開花咁~正呀!!!
即刻令對眼有返神,睇落去精靈好多啦~

最令我滿意既係佢個捲曲度,因為我d睫毛比較粗,用過好多牌子都keep唔到一日,好快就下墜返,
而L’Oreal Paris塑形立體4D防水睫毛液真係可以keep到一日唔跌落黎,
我唔係油眼,所以佢完全都冇化開,我對佢既表現好滿意呀!!

沒有留言:

發佈留言