2012/06/25

Bio-Oil- 除疤、抗紋、護膚萬能油^^


大家對bio oil既名字可能會有小小陌生,雖然佢引入左香港萬寧唔係好耐,
但其實佢係11國名列除疤抗紋產品銷量冠軍,來頭真係唔野小ga~

點解會話佢係萬能油呢??因為佢真係有好多功效ga~
可以除疤、抗紋、唔均勻既膚色、老化、缺水既皮膚、甚至妊娠紋都可以對付!!

佢既成分都好天然,一睇之下發現有好多種熟識既精油~
好似有洋甘菊,可以消炎,舒緩緊張皮膚~
而金盏花就可以細胞再生,,有效避免皮膚炎症及紅腫~
迷迭香就有滋潤作用,薰衣草就可以緊緻肌膚,同埋含天然消毒劑~
而佢獨特既PurCellin OilTM成份就可以幫助皮膚迅速吸收有效成份~
除左精油,佢仲含維他命A,幫助骨膠原形成,令肌膚再生,增加皮膚彈性~
維他命E就減低游離基,可保濕,,對傷口癒合有幫助~
成份溫和,所以孕婦都可以用ga^^

雖然我就未做媽媽,未有妊娠紋問題,但唔均勻既膚色、老化、缺水既皮膚我就有啦~
佢說明書仲有圖教埋點按摩可以改善到,又幾好喎~

bio oil呢支油都唔算貴,$110就有60ml ~
油用量每一次都唔使用好多,所以60ml都可以用好耐呀~
不過樽身設計如果係泵裝就好d,因為倒出黎份量比較難控制~

至於質地方面,好多人都會好怕搽油上身,因為怕痴笠笠,油膩所以好抗拒,
其實皮膚乾,除左補水之外,補油都係好重要ga!!!
同埋bio oil呢支雖然係油,但真係吸得好快,唔會痴笠笠ga~
同埋佢搽左之後有陣按摩油既味,好relax,我就好鐘意啦!!!
如果真係覺得初初唔慣搽油上身or面,其實可以溝d落用開既護膚品一齊搽,慢慢習慣下先^^

除左搽面,我都會用黎搽埋手腳,因為我手腳都比較乾,同埋好多蚊爛印,好肉酸.....
咁搽左d皮膚仲好有光澤,睇落去都靚d,仲希望更係d蚊爛印會快d退色啦~
暫時用左佢幾個星期,都覺得用左佢d皮膚冇咁乾,但除疤、抗紋果d就未見效果啦~
不過佢都講明要連續使用至少3個月先有效果^^
我會keep住用佢,希望佢既效果會令我滿意啦^^

沒有留言:

發佈留言