2011/11/08

Jergens~締造健康非凡美肌

天氣開始越黎越乾~連身體護膚都要轉一隻潤d先得啦~
最近我用緊佢~

Jergens® Orginal Scent Dry Skin Moisturizer采婷™杏仁櫻桃潤膚露
同埋Jergens® Ultra Healing Extra Dry Skin Moisturizer采婷™極致修護潤膚露
對Jergens好陌生????
其實Jergens®采婷係花王集團旗下的主打尊貴品牌,擁有過百年的歷史,
更為美國銷量No.1身體護膚品牌。一直致力選取優質成份研發不同配方的產品,
並以合理價格提供給世界各地的女士,業務現時遍及多個國家。

首先介紹下Jergens® Orginal Scent Dry Skin Moisturizer采婷™杏仁櫻桃潤膚露 (400ml / $59.9)
杏仁櫻桃潤膚露為Jergens®經典皇牌產品,深受世界各地女士們喜愛。
有效即時增加60%肌膚水份,令肌膚水潤柔滑,功效可持續24小時,
同時散發怡人杏仁櫻桃清香,呵護你的嫩白肌膚!
主要成份 * 杏仁櫻桃補濕成份 o 杏仁及櫻桃向來公認為美容佳品,高效滋潤嫩白皮膚,能讓肌膚更加光滑潤澤。
* 羊毛脂油、棕櫚醇等多種軟膚鎖水劑成份 o 有改善皮膚乾燥的顯著功效,讓你的肌膚回復天生的水潤柔嫩。
產品特色 經典杏仁櫻桃香味,香甜清新,淡雅怡人。

如果鐘意杏仁既,就一定會好鐘意呢隻lotion~
因為一吱出黎就好大陣杏仁味,好似杏霜咁既味~哈哈~
質地方面,佢都算比較杰身,但好易推開~

而且都吸得好快,唔會痴笠笠,潤得黎都幾爽~~~~
我鐘意沖完涼搽佢之後訓覺焗佢一晚,第2日訓醒會好滑^^

而Jergens® Ultra Healing Extra Dry Skin Moisturizer采婷™極致修護潤膚露(400ml / $59.9)
含綜合維他命3(C、E 及B5),能即時提升2倍肌膚水份,並具柔軟肌膚及防止水份流失功效,
能軟化粗糙肌膚部位,如腳跟、膝部及肘部。另含尿囊素,能有效舒緩乾燥肌膚。

佢既氣味我覺得好熟,但唔識形容,好似我中學用過既一隻cream~哈哈~
都係易接受既氣味啦~唔會難聞~~
質地方面佢比杏仁櫻桃潤膚露稀身d,比較水~

佢吸收得仲快,搽完真係好水潤咁,而且潤得黎真係好清爽~~~~

佢仲有100ml既size,方便放係公司or手袋隨時用,好方便~

2隻比較下,就知道杏仁櫻桃潤膚露杰身d,極致修護潤膚露稀身d~
唔同時間我會用唔同既cream~所以呢2款我都鐘意用~
仲要一d都唔貴,呢個先係mainpoint嘛~豪d用都唔心痛啦^^

沒有留言:

發佈留言