2011/10/28

為睫毛打造有緻身材,盡顯完美曲線 - Loreal Double Extension Curl



我好懶化妝,但睫毛液就一定日日搽,因為搽左真係精神好多ga~
大大話話我都有十幾支睫毛液係屋企~好似好瘋狂咁~哈哈~
早幾日係facebook見到loreal有新睫毛液試用,我當然唔放過啦~

由join到收到,都係幾日既事,效率都好快呀!!
今次試既就係佢,Loreal Double Extension Curl  ,中文名我就唔係好知啦~
佢係11月先推出既新品黎,今次有幸率先試,真係好開心呀!!!

佢同之前出既增生精華纖長睫毛液外型係一樣既~
不過今次就換上我最愛紫色^^襯埋金色,真係好sharp呀!!!
今次既賣點係捲曲纖長,仲有防水不脫色配方tim~

第一步用金色果面先~佢係睫毛底霜,呢隻打底霜含有水性柔合劑,
可能即時軟化睫毛,令睫毛處於可塑造狀態~

打底霜係銀白色既,仲有d閃閃地~~~~

第二步就用紫色果面,佢係黑色既睫毛液,
含防水層彈性捲曲聚合物,令睫毛擁有柔韌有纖曲美感,
24小時長效防水捲曲效果及190度纖長妝效,媲美捲燙睫毛效果~

擦頭唔算好大頭,呈弧形,搽起上黎都好方便~
講左咁耐,即刻上眼試下先~

先睇一隻素眼,我本身睫毛唔算短,但就向下生....一d都唔翹.....

之後夾一夾,搽上銀白色既打底霜~~
搽左打底霜,d睫毛又長左好多呀!!!!仲可以keep到咁翹~
感覺真係好似幫d睫毛噴左定型水咁~好勁!!!

之後搽埋黑色睫毛液,效果即刻見到,d睫毛好似開花咁!!
最好係上埋睫毛液都唔會下垂,仲係屹立不倒~~~
我搽埋下睫毛,效果出黎更加好呀!!!

我搽左一隻眼做對比,本來都唔覺佢增長得好多,
但一做對比之下,原來分別真係好大呀~~~
長左好多同埋翹得好緊要,正呀!!!

我仲試埋同增生精華纖長睫毛液做比較,分別都係明顯既~~

新呢隻Double Extension Curl 效果真係好令人滿意!!
無論正面睇定側面睇,d睫毛都係好靚,完全做到捲曲纖長既效果~
落妝分面,我用卸妝油都唔算難落,卸一次就搞掂~
價錢都唔係貴,只係139蚊好抵買呀~
11月出既時候大家一定要試下^^

沒有留言:

發佈留言