2011/11/15

趕走開叉毛燥~頭髮聽哂我話^^

秋天真真正正咁黎左,護膚化妝品都可以轉都七七八八~
頭髮亦都開始乾燥,周圍飛~所以洗頭水都唔可以忽略ga~

因為我長髮及腰,一般都比較難打理,轉天氣就更加大穫!!!
我D頭髮已經開始亂咁黎,除左毛燥周圍飛之外,最大問題係好乾~
D開叉閒閒地都開三叉,真係好恐怖.....

所以入秋我就試左Dove全新推出的Nourishing Oil Care輕潤保濕系列,
蘊含高效保濕精華,揉合椰子、杏仁及向日葵籽精油,高效滲透髮絲之餘,質感清爽不油膩。
一套有5樣產品既,先介紹相入面4樣產品~
後排左起:Dove 輕潤保濕潤髮乳(355ml)、Dove 輕潤保濕洗髮乳(355ml)、 Dove 輕潤保濕滋潤乳(180ml)
同埋前排既Dove 輕潤保濕髮膜(200ml)~

Dove 輕潤保濕洗髮乳(355ml)
有效清潔髮絲。每天使用,有效去除污穢及頭皮油脂。
升級版,減小99%飛散毛燥~

係上面揭開蓋用,都幾方便,我不我個人鍾意直立式多D~
吱出黎金金地色閃閃地,氣味就係一貫DOVE既味,用開佢D洗頭水都唔會陌生~
卒幾卒已經有好多泡泡啦~咁多泡洗起上黎寧捨爽~哈哈~

之後就會用Dove護髮素,咁佢就有2款既~
DOVE 輕潤保濕潤髮乳(355ml)同埋
Dove 輕潤保濕滋潤乳(180ml)
DOVE輕潤保濕潤髮乳就係呵護及補充秀髮養分,輕潤不油。
每天使用, 輕潤保有效撫平毛燥,保護髮絲,免受傷害。
Dove濕滋潤乳就係雙效精華,保濕同時滋養秀髮,讓乾燥髮質回復水潤柔順有亮澤。 
- 金色保濕精華,迅速滲透髮芯,補充秀髮流失的水分。
- 白色滋潤精華,針對改善秀髮表層受損,鎖緊滋潤成分、撫平毛燥。

2支都係牙膏吱吱直立裝,最方便,我鐘意~

 輕潤保濕潤髮乳質地就唔算好杰身,同普通護髮素質地冇咩分別~氣味都係DOVE味啦~
洗完頭將佢放係髮尾上面幾分鐘,過完水D頭髮已經好滑^^

如果想頭髮更多滋潤,就可以用埋Dove 輕潤保濕滋潤乳~Dove 輕潤保濕滋潤乳比潤髮乳就杰身好多~
呢個唔駛日日用,一星期用2-3次已經夠^^

如果想再補D,可以用埋輕潤保濕髮膜~
含高效保濕精華,揉合椰子、杏仁及向日葵籽精華,
迅速滲透及深度滋潤髮絲,全面補充及修護秀髮所需的養分。

佢係一樽扭蓋既,我覺得唔係好方便用,因為洗頭過程要扭蓋了佢出黎我覺得好煩~

而佢質地係相當杰,我會當佢焗油咁用,一個星期用一次已經OK^^

除左洗頭水護髮素之外,仲有DOVE保濕精華
含高濃度高效保濕精油,重點滋潤最乾旱的髮尾部份。無須沖洗,方便隨時使用。

佢係屬於重點滋潤既,質地就好似髮尾油咁~
唔好睇佢好似好油咁,搽上髮尾之後一D都唔油ga,仲潤tim~
唔駛過水真係好方便,一覺得乾就可以用~我倒左一半出黎放係公司看門口^^

一set好勤力用左7日之後,都開始見到佢既效果啦~
頭髮真係開始聽話左,冇咁左飛右飛啦~~~
我諗keep住用,效果會更加理想^^

沒有留言:

發佈留言