2011/11/28

「輕塑♥美髮」

一個髮型對外觀真係有好大既影響,就算幾懶唔化妝都好,
頭髮都一定要執到整整齊齊先可以出街~~~
但有時落左gel黑媽媽返到屋企都仲要洗頭都咪話唔煩......
尤其我長髮就更加煩惱!!!

不過最近我用緊佢,全新LUCIDO L既「輕塑♥美髮」系列~柔順直髮乳液
「輕塑美髮」系列的修護重點在於強化頭髮的「水分儲藏機能」,
同時具備輕盈塑髮功能,持續使用可改善髮質,造型亦更漂亮,內外美髮一併擁有。
直髮順滑貼服,滋潤成份預防髮絲乾旱。造型自然、富光澤,持久輕爽不黏膩。

粉紅色肥嘟嘟既包裝,好鬼得意~而且唔大支,帶出街用都好方便~
佢可以撫平外翹髮絲,抑制開叉,塑造柔順貼服的直髮造型。
原來頭髮既構造係咁:

所以補充CMC係好緊要ga!!!

而柔順直髮乳液就蘊含+CMC專業護髮成分,修護頭髮原有的水分儲藏機能。
低分子「浸透型透明質酸」滲入頭髮底層,補充水分。
 高分子「皮膜型透明質酸」於頭髮表面形成保護膜,令頭髮觸感柔軟順滑。

吱吱叼好方便用,用法都好簡單,
取適當份量於掌心,均勻塗抹於髮尾位置上。中長髮者建議按用1-2次份量。

佢係好水狀gel質地,而我長髮及腰,按2下用量就夠啦~
佢有淡淡既香味,都幾好聞,原來佢仲含修護成份(Panthenol),可以令秀髮健康潤澤。

佢效果都好明顯呀!!!!有用同冇用一睇就知~
我d頭髮每一日訓醒就好似左邊既亂草一樣,一睇就知係冇用既,
右邊就係我用左LUCIDO L既柔順直髮乳液,
我就咁係頭髮卒幾卒就有咁好既效果,真係連吹頭既時間都慳返!!!
我諗如果用風筒再吹一吹,效果一定會更加明顯~
有左佢整頭髮咁方便,以後可以訓耐小小都唔怕遲到啦^^

沒有留言:

發佈留言