2011/11/26

輕易擁有完美笑容^^





上星期六風和日麗既日子,我去左一個好靚既地方~麗景酒店~
參加一個牙齒美容event,果度真係好靚呀~望到對面海ga!!!

一開始由tika簡單介紹一下今日既活動~
之後由牙醫Dr Poon講解左好多有關牙齒既知情俾我地聽~

例如牙齒矯正,睇完d相,即刻覺得一副整齊既牙齒真係好緊要ga!!!

除左矯型,仲介紹左一般美白牙齒既方法俾我地知,
家用美白效果就冇咁顯著,去牙醫到美白又好貴喎~

所以Dr. White 「立刻白」就出左一SET可以係屋企用既藍光美白牙齒產品,
就係今日重點介紹既,DR. White™ 立刻白美白牙齒套裝 [特效配方] (HKD$1180)
一set入面有DR. White 藍光機、3支1.2 毫升 Ultra Magic Gel 美白啫喱、神奇牙膠托

由Dr. White 職員介紹下產品既特點:
- 不論是吸煙、長期飲用茶、咖啡、紅酒留下牙齒的色素或因遺傳而留下的色斑,
Dr White均能有效 地令它變白,最高可達八個色階。
- Dr White家用美白療程,突破性揉合460-475nm藍光波長及我們特別的美白劑令牙齒更快得到美白效果。
- 只需15分鐘,多年來因咖啡、茶、紅酒所引起的色素都成為歷史。

之後就即場示範一下DR. White™ 立刻白美白牙齒套裝點樣用~
用既方法好簡單:
1. 清潔牙齒後,用熱水浸軟牙膠,將牙膠加工切合您的牙齒形狀。
2. 然後把 Dr. White Magic Gel 美白劑放進牙模內。
3. 再配合 Dr. White 嶄新科技藍光機,使牙齒色素淡化。

係等待15分鐘期間,Meling都分享左佢用DR. White™ 立刻白美白牙齒套裝既感想,
同埋安排左發問時間,大家有咩關於牙齒既問題都可以問,Dr Poon都好樂意解答~

唔覺唔覺15分鐘輕鬆咁過左,可以睇到個效果啦~
只係15分鐘,已經由原本牙齒色楷A35跳至A12,效果真係唔錯呀!!!!

聽完介紹之後,仲安排左好美味既tea 俾我地,真係好貼心呀!!仲要好睇又好食~good!!!
食野期間都安排左遊戲俾我地玩,不過我就輸左啦,冇得帶走DR. White™ 立刻白美白牙齒套裝tim~

雖然輸左,但都送左 Dr. White 防敏感啫喱俾我地試下^^
今次真係學到好多野,而且又食又拎,真係好開心呀^^

沒有留言:

發佈留言