2011/11/15

入秋經濟好幫手 - Gosh24小時長效補水

Gosh呢個牌子一d都唔陌生,因為成日係watsons見到,
我淨係留意到佢有化妝品賣~原來而家連護膚品都有得賣啦~

GOSH全日保濕精華 ($ 128 /30ml)
來自丹麥的GOSH全日保濕精華圴蘊含天然DayMoist CLR,是維持皮膚表面天然保濕因子吸水功能的主要成份。
臨床實驗證明DayMoist CLR有效即時增加皮膚水份及天然保濕因子NMF數量,功效更可持續24小時。
* DayMoist CLR高效吸水因子 * 24小時為肌膚增加水份及天然保濕因子NMF *

紙盒上有清楚既介紹,雖然得英文,但都唔難理解,好易明~
GOSH全日保濕精華含巨藻緊緻肌膚成份Skin Tightener ST,高效補水同時緊緻肌膚。
 巨藻緊緻肌膚成份Skin Tightener ST * 含豐富褐藻酸鹽,
能協助皮膚細胞吸收水份,迅速回復至飽滿狀態,並平滑肌膚
另含醇溶蛋白,有效即時緊緻肌膚 。

除左精華,佢仲有一系列其他產品,應有盡有~
不過精華我覺得幾重要,同埋最緊要價錢唔貴,30ml先128蚊~
所以真係一試無妨lor^^

打開佢見到係幼咀吱吱頭,都方便控制份量呀~~~~~

吱出黎聞到好香既味道,清而不濃,幾好聞~
質地方便佢比較水,稀稀地既gel狀~

因為比較水,所以都好易推開,份量亦唔需要好多都夠搽全面~
所以就算得30ml,我覺得都應該有牌用~

佢吸收都好快,未影到相佢已經吸哂tim~
搽完之後皮膚會有光澤左,水潤左,乾紋都小左~摸上去滑左~
keep住保濕呢一part就差小小,夜晚搽左第2朝唔會話特別水潤,不過都唔會乾既~
反而朝早用佢效果我覺得更滿意,因為搽左佢唔會卒到擦膠碎出黎,
而且又會上妝d,所以呢支GOSH全日保濕精華變左我朝早唔可以缺小既skincare啦^^

沒有留言:

發佈留言