2011/12/01

美麗、健康之源 - 胎盤素,貴得有道理!!

成日聽人講,胎盤素有幾好有幾勁,
食我就真係唔夠膽,但用上面既真係要一試!!!

有幸試到佢~ Bb Laboratories出品既胎盤素原液
未用之前,我都上網了解過胎盤素其實係咩黎~
原來早在秦朝,秦始皇已用胎盤素保持青春。
胎盤素蘊含蛋白質、凝血因子、紅血球生成素、多醣體、卵磷脂、維他命、酵素等 各種氨基酸和生長因子。
都咪話唔勁!!!

Bb Laboratories既「胎盤素」原料來自於鹿兒島的黑豚。
研究發現豬的胎盤素比牛、羊的胎盤素與人的結構所需更相容,表現更為驚人!
另外,Bb Laboratories 更採用最先進的醫療等級分子分化法,
萃取胎盤裡真正對肌膚有幫助的元素,使其促使細胞增殖的能力較市面上一般胎盤素原液高達9倍。
利用分子分化法萃取胎盤裡真正對肌膚有幫助的細胞生長因子,如「表皮細胞增殖因子」(EGF)、
「纖維芽細胞增殖因子」(FGF)及多種美肌必備的氨基酸,能加速細胞的增殖、分化、更新再生,
使健康細胞活化肌膚 , 同時抑制黑色素、淡化色斑、促進新生細嫩肌膚重現,
使肌膚猶如嬰兒般幼嫩,白皙動人。

我好鐘意Bb Laboratories出既呢隻胎盤素,因為佢係密封既!!!!
用起上黎特別新鮮,效果會梗加好~
開呢樽野,都有幾個步驟都開左黎用ga~包裝真係好仔細^^

開左膠蓋了後,仲要撕開個鐵蓋~
呢個步驟真係要好小心,如果唔係好容易介親手~

撕開鐵蓋之後仲有個膠塞,真係密真得好緊要,
睇得出想保持新鮮方面花左好多心思~

開埋個膠塞,配返佢跟既蓋就用得啦~~~~
不過開封左既胎盤素最好要係3個月內用完~

佢既質地其實同水差唔多,好稀既~
氣味老實講真係唔多討好,陣味有小小古怪~
開頭用真係唔係好慣,不過用用下都會接受左佢陣味~~
總之唔理咁多啦,用左會靚d,就算屁咁臭都會搽上面ga啦,哈哈~
用法都好簡單,潔面後,以大約5毫份量全面使用,需特別護理位置重複使用。

用之前,咁岩轉天氣,生左好多粒粒,搞到有好多印.....
又有好紅點仔,毛孔都走埋出黎...情況真係慘不忍睹...
用左大概11-12日左右,已經睇到個效果!!!!!
膚色就冇得比較俾大家睇,因為影既時候唔同光線~不過感覺上好似通透左~
而毛孔細左,d印已經退得七七八八,眼下面同鼻附近d粒粒小左~
比較多一次,分別真係有ga!!
今次試佢我好認真,淨係用佢同埋平時用開既保濕就算,精華都冇用~
因為第一次用真係想 胎盤素想試真d,睇下係咪真係咁勁^^
總括黎講,我覺得最大既分別係摸上去d皮膚滑左好多,同埋毛孔真係會細左~
最好係佢可以令我既皮膚冇係轉天氣繼續惡化落去^^
提一提,大家揀 胎盤素用都要小心d,睇清楚成份,同揀一d可以信賴既公司呀~
可以俾大家參巧呀,我用呢隻係Bb Laboratories出既~
有興趣可以去佢地既網址睇下:http://www.bb-lab.com.hk/

沒有留言:

發佈留言