2010/08/31

有B liv搽黑頭,以後唔駛支支支.~~~(有肉酸鼻一個)


今次有得試用B liv  off with those heads,去黑頭野~真係好開心呀~
睇過佢介紹都覺得佢好吸引^^
B˙liv by Cellniq 毛孔淨肌凝膠,能清理黑頭、
改善旺盛油脂分泌問題及去除毛孔污垢,讓肌膚回復潔淨柔滑。
凝膠的潔膚及護膚成份,包括茶樹油、尤加利油、
金縷梅萃取及蘆薈精華,特別針對暗瘡肌膚的常見問題。
適合毛孔粗大及混合性肌膚。

佢係泵裝,用起上黎好方便呀~按一下已經夠哂~~~

支出黎係透明gel咁,聞下有陣薄荷味~
搽上去有小小涼涼地,不過好快就冇左個感覺lu~

吸得好快,但就冇話搽完有好保濕果d感覺~
只可以講佢唔會好乾lor~哈哈~不過毛孔好似細左d~
係時候睇下我未用之前個鼻係點啦~不過影左出黎我覺得好肉酸.......哈哈~
大家要有心理準備.....

我黑頭就唔算有好多,只係間唔中先有1,2粒,不過白頭就真係好多啦~
一粒粒突起好恐怖,最衰係黑頭貼果d都痴唔到出黎~
要用手支先肯出黎,次次都搞到個鼻紅哂,有時仲會支到甩皮......幅圖可以見到....
唉~次次咁樣清真係好鬼痛,同埋好麻煩....

咁用左B liv  off with those heads大概7日到,效果唔係話冇,不過仲係唔係好明顯~
不過只係用左7日,有白頭d位好似小左,皮膚好似有光澤左,同埋毛孔真係細返d~
但之前俾我支到甩皮既地方keep住未好返~
總括黎講,用左7日都有小小效果見到我都好滿意ga啦~
佢用法真係好方便,搽下咁就可以消滅d黑頭,之後都唔駛再支lu^^
希望keep住用有一日會冇哂d黑頭啦^^

沒有留言:

發佈留言