2010/09/03

OLAY我換左返黎啦~你換左未呀??

今日我大概十一點九到左i square啦~~~~搭lift上3樓出去就係~好方便~
亦都有大大個牌寫住blogger專線~我見到仲有咩專貴客戶同普通線~
專貴客戶同普通線都有人排,可能今日落雨又一號風球~所以都冇打蛇餅既情況出現~
而blogger專線,我去到果時係.......冇人排隊~哈哈哈!!
係counter填返d個人資料,同埋記得記低自己既blog link呀~因為都要寫返~
填完之後就行去指定地方,就會有個靚姐姐問返你叫姐咩,同埋俾個吉樽佢佢就會俾支野你啦~
成個過程我用左都冇5mins~好快,好簡單^^

呢支就係blogger既特別版啦^^我以為支野入面都會有公仔~
點知拆開入面睇~

原來同普通果支冇分別ga喎~哈哈哈哈~
去完olay~我用去西武換埋之前中既skii

今日既收穫好豐富呀~~
未去換既bloggers快d去換啦^^

沒有留言:

發佈留言