2010/08/20

試用20日olay高效透白系列有結果啦 (長篇長篇....支持下^^)


之前都已經提過我有幸參加olay x HKcosme 既試用~
係olay最新高效透白系列~而家已經用左幾唔多20日啦~可以報告一下情況^^

先講下高效透白水凝霜 (50ml /$179.9)
蘊含高效透白系列中最有效及穩定的權威美白因子SEPI WHITE及大眾認同的Niacinamide 外,
更含有角鯊烷以及維生素C醣甘等珍貴亮白成分,帶給女士高效透白肌膚的同時能提供全天候長效保濕效果。

佢既質地好得意,個樣就好似cream咁,但其實又好水ga喎~一d都唔油~
唔駛好多既份量都足夠搽哂成塊面~而且仲幾香tim^^

一推開,就會發現好易推同好水潤咁~

再按多1分鐘,已經完全吸收哂~變得好水,同埋滑左呀^^

搽完高效透白水凝霜就要搽埋olay高效透白精華( 40ml/ $229.9)
嶄新滴管設計是OLAY 第一款頂級滴管淡斑精華,可帶給女士28天便看得見的美白效果。
主要成分包括獨有美白因子SEPI WHITE,及全球認可的美白成分Niacinamide及Hesperidin,
加倍增強美白效果之餘,更能保濕及均勻膚色,由內而外看見水嫩透白美肌。


因為係滴管式設計,所以用起黎好方便,份量好容易控制~
佢質地就比較水,一支出黎已經漏黎漏去啦~哈哈~同高效透白水凝霜一樣有陣香味~幾好聞~~~
我部相機比較cheap,其實佢lotion入面有d閃閃地咁,但又唔係閃粉,好得意~

佢比高效透白水凝霜更加易吸收,基本上推開後影完幅相佢已經吸收哂咁濟~~~好勁!!
搽完之後feel到又水潤左,比就咁搽高效透白水凝霜更有光澤^^

如果係朝早,最後一個步驟就係搽埋輕透隔離防曬乳液 (50g/ $139.9)
蘊含「獨特隔離科技」UV PROTECTM ,不止強效阻擋陽光UV,更能阻隔其他生活中常接觸的「十大UV光線」,
包括UVA、UVB、室內的影印機光、射燈、閃光、光管、水銀燈、慳電膽、LED燈光、UV light 殺菌燈、鎢絲燈,
為女士們的美白抗戰作最前線準備!

質地其實同一般防曬冇咩分別,都係要搖勻都用~不過我覺得有陣防曬味~哈哈~

推開係好鬼薄,都唔會油笠笠,冇話搽完之後變左白面人,幾好呀^^
總括黎講,set野我幾滿意ga,因為我好怕d好笠既product,
而呢set野正正係清爽得黎又唔會乾~加上價錢方面都唔係貴呀~買得過^^
至於美白方面,其實未用之前我都唔係好大期望,因為我覺得美白係長久戰,
佢話搽28日就會見到效果我真係唔係幾信~哈哈哈哈~不過有得試當然會試啦~
試用之前我都講過曾經去左annie G到試下粉底顏色,其實用左差唔多20日之後要再上去一次試多次色ga~
未上之前我自己都唔覺得自己白左,因為日日見住自己嘛,不過就覺得皮膚係光澤左~
點知試色後發現粉底比之前淺左半度呀~~~好勁!!!估唔到真係有白到!!
只係20日到就係效果,真係好滿意呀!!我會keep住用埋佢^^
至於缺點呢,我都搵到一個,其實唔關個品質事,而係.....

我覺得個包裝方面比較浪費lor,3件產品製造左6個垃圾出黎~好似唔係好環保咁~
希望呢方面可以好好改善一下啦^^
最後再一次多謝olay x HKcosme 俾今次既試用機會我^^

沒有留言:

發佈留言