2010/08/05

我的美麗日記 - 最新南法杏桃面膜,超級貼面^^


最近經過萬寧,見到我的美麗日記最新推出新既mask,就係南法杏桃面膜~
淺橙色既包裝好靚呀^^但係咩係杏桃呢??原來杏桃係:
杏桃: 又名「甜梅」,根據古文獻記載,依照季節時序「梅、杏、李、桃、栗」並列為中國五果,
因熟成於晚春初夏之際,故為「夏之果」,即夏季祭祀常用果品,同時也是中國傳統藥材之一。
杏桃具高度滋養價值,果肉不僅含豐富纖維,且含核黃素、類胡蘿蔔素、維生素ACE
以及多種礦物質元素 - 鉀、鐵、鎂、銅;果核可萃取出高修復性植物油,
含不飽和脂肪酸及亞麻仁油酸等,能輕易地被肌膚吸收,對乾燥肌膚有高度柔軟滋潤作用。
一盒入面有成10塊,都係賣58蚊,平均$5.8一片,好經濟呀~先介紹一下盒mask既功效:

每張mask都有注明到期日,咁就唔驚過左期都唔知啦~真係幾好~

急不及待咁開黎睇下先,都好多精華下,仲有一塊膜係塊mask到,幾衛生^^

未敷之前,唔知係咪呢牌好曬,又成日係冷氣房做野,搞到塊面甩皮~~
咦~~~~唔影出黎都唔覺得自己咁肉酸.....唉....自己都嚇親.....

敷上面,feel到有好多精華,因為塊mask都幾濕下....
比之前既我的美麗日記mask質地薄好多,同埋真係勁貼面,一路敷一路做其他野都唔會跌落黎~正!!

登登!!敷完之後我按左陣待d精華吸收哂先影相,好明顯已經冇咁乾,皮膚仲有d光澤tim~

睇多次 before同 after,係唔係差好遠呢~哈哈
同埋呢隻mask有陣好清香既桃味,呢樣又要提下,以前的美麗日記既mask我覺得好太大陣味~
不過呢隻就好清同好淡~~~好正呀^^
總括黎講,我覺得佢真係又抵好好用,值得推介呀!!

主要成份
功效 / 適合肌膚
ê          法國南部的杏桃精萃
舒緩因乾燥引起的緊繃、粗糙,深層柔潤,使乾的臉部肌膚倍感舒適,恢復柔軟明亮,宛若新生
ê          燕麥萃取
可使肌膚高度保濕,並在角質層上形成一道薄膜,可讓肌膚更加滑順,增強皮膚防禦能力
ê          薏仁萃取液
含多量維生素ACDEB群有極佳淨白美肌效果,有效提升肌膚自我保濕能力並均膚色
ê          米蛋白萃取
可抑制彈力蛋白活性,防止肌膚真皮層彈力纖 維受到破壞,防止肌膚老化並且讓極度缺水的細胞集中修護保養,使肌膚重返健康水嫩觸感
ê   功效:
淨嫩、柔滑、高保濕
ê   適合
一般肌膚;推薦乾性及混合性偏乾性肌膚使用; 敏感性膚質的人亦可使用

沒有留言:

發佈留言