2010/08/23

Methode SWISS 除左淡斑,去印都好work喎~入黎睇下有幾勁!!

今次要試用既就係佢~Methode SWISS 360o全方位重點美白淡斑精華

我之前都用過佢支防曬,對佢既印象都唔差ga^^今次試既係淡斑~先睇睇官方既簡介:
Methode Swiss(瑞士蜜黛詩)WHITENING CARE重點美白淡斑精華,
藉由因對黑色素形成的突破性了解而誕生的三個配方的協同作用,
幫助消除頑固的色斑、調節黑色素生成、刺激細胞更生、保護肌膚免受污染傷害,
以顯著地亮肌,令面色均勻一致。
講到好似真係好勁咁喎~所以一收到就即刻開黎試下work唔work~

佢係牙膏形包裝,加左個泵,我估佢原意係想方便d~
但第一次用既時候,我按左5mins都未按到野出,可能個包裝太大而佢又得15ml,
搞左好耐先支到出黎,而且好難預用幾多,一係支得太多,一係就太小~
呢樣係我唔係好滿意既地方~~~雖然我一開始就彈佢既包裝唔好,
但係咪真係咁差呢????哈哈~睇下就知~

按一下,分量已經夠全面全頸用~~而佢既質地係比較杰身~呢樣野我都估到,
因為之前用佢支防曬都係咁,雖然佢係杰身d,但一d都唔會笠痴痴,又唔會油~

推開之後,會有d光澤,唔會乾,睇落去d皮膚都靚d~哈哈哈~
我試左大概十多日啦,有咩效果呢~~~~老實講,我本身都冇咩斑斑(托賴托賴^^)~
係得幾粒係面同眼下面,唔算好深,依我觀察,佢睇落去真係淡色左小小,
影相出黎就唔係好覺,話哂唔係用左好耐嘛......所以都正常既~哈哈~~
不過我發現佢除左去斑得之外,仲有一樣意外就係去暗瘡印.....
斑我係唔多,係頑固既暗瘡印就真係唔小~好彩我用之前都有影左粒印比較下~

未用之前,經我手痕支下佢,就留低左一個好深色樣衰既印啦.......
其實次次支完我都好後悔,不過次次都忍唔全去支,有時d野真係自己攞黎搞...唉

用左十幾日之後,真係淡左好多呀!!!!開心死~
未試過有一隻產品用十幾日就淡到我d暗瘡印......除左印淡左,好似仲白左tim呀!!!
當我發現可以淡印之後,就好努力搽搽搽,加上唔駛自己錢買既就用得更加豪~
所以用左十幾日之後,已經俾我用到佢變成咁.....哈哈哈哈

凹哂lu~哈哈哈~不過其實仲有好多既,應該仲用左幾個月~~
今次呢個試用~我真係好好好滿意呀^^

沒有留言:

發佈留言