2010/08/13

In Essence大地花香沐浴露 -真係好香呀^^

每一日,除左訓覺,我最享受就係沖涼果刻~因為沖完涼真係好relax!!
而我揀淋浴露都冇咩好高既要求,平只要佢夠保濕同香就得~
今次試用既就係In Essence 大地花香沐浴露~

老實講,In Essence 呢個牌子我真係未聽過~不過一收到未試,我已經知道自己會鐘意佢~
因為只係打開個袋連蓋都未開~已經聞到好香既花香味~正呀^^
之後上網搵下In Essence 既資料,原來佢係澳洲首席香薰治療品牌,也是以全人身心健康為概念的市場領袖。
它的產品糅合了古代傳統及現代科技研究。In Essence採用純淨香薰精油,讓產品發揮治療作用,
多年來持有「澳洲政府純植物精油療法貨品管理部門」TGA的註冊證明。
怪唔得咁鬼香啦~~~~原來係用100%純淨精油~~~

個蓋係啪上黎,都幾方便呀,細細支幾好拎~

倒出黎真係好鬼香,黃黃地色,不過佢就比較杰身,好似啫喱咁~~
佢係另含樺樹、銀杏及橄欖油成份,提供潔淨、刺激及滋潤功效,
用後身體每一吋肌膚倍感清爽舒適,心靈都得以洗滌。

不過好奇怪,佢冇咩泡泡既,搓左好耐一個泡都起唔到出黎,只係變左小小奶白色~
用左咁多日,只係間唔中可以搓到小小泡出黎~
 
雖然冇咩泡,不過沖完涼都覺得好乾淨,仲幾保濕,一d都唔乾~幾好幾好^^
沖乾淨左,連隻手都好似白d咁~哈哈哈~最開心係佢陣香味可以keep到呀!!正~
總括黎講,我用左差唔多10日到,都幾滿意,滿足到我保濕同香呢個要求~
係冇咩泡泡沖涼果時就唔係好慣,同埋價錢就貴左d lor~
如果可以平返d就最好啦^^

沒有留言:

發佈留言