2010/03/23

She.com X SOFINA 春夏美白防曬工作坊‏-正正正^^

首先真係好多謝She.com X SOFINA 俾我參加今次既活動~
因為我恨中呢個恨中好耐啦~有得去真係開心到想大叫!!!哈哈~
星期六一早起身,準時去到金鐘既會場~其實都早左小小ga~
冇咩人既時候其實我影左會場好多相.....可惜部電腦 load唔到張SD咭....唔知搞咩.....
所以開場前影既相post唔到上黎睇lu....(好彩之後我用手提影ja...如果唔係就大穫!!)
 
未齊人既時候ba姐姐就叫左我去洗面落妝,係用我最愛既泡泡潔面,我都有用開佢~勁好用!!
洗完面就做skin test,我毛孔拎5粒星ga~不過唔知咩紋理就得1粒星.....唉.....
之後坐多陣就正式開始啦~今始介紹既產品就係佢地啦~有防曬同埋最新出既美白產品^^

之後就由關根智子小姐同我地講解返產品使用方法同埋護膚技巧~
佢真係講解得好詳盡同細心,期間佢仲叫我地一邊聽住佢講解,一邊試用下d product~
仲有model小姐做一次點樣測驗下自己既皮膚狀態tim~

跟住就搽toner -> 精華 -> 淨白精華 -> 淨白重點去斑筆 ,之後就敷最迎出既美白mask啦~
呢片mask有成22ml咁多既美白精華,即係有一支4百幾蚊既精華份量~真係好勁呀~
而家佢既設計係分開左上、下2 part,敷起上黎都好方便ga^^
大會仲特登熄左燈,又有音樂,又有香薰,成個環境即係變得令人好relax呢~
而model敷完出黎,即刻覺得佢變白左好多呢~

敷完mask就搽返防曬啦,仲唔同左包裝tim,今次係牙膏裝我鐘意呀^^

跟住仲有得試埋Primavista春季推出持久控油的long keep底霜,
Primavista係我一直想試既牌子~今次有得試埋真係好開心^^

呢支底霜就勁lor,可以固定油分今油份唔可以擴散,令到粉底更加貼伏,可以做到10小時不脫妝
ba姐姐仲即場示範佢地d底霜就算點搖,都可以同油份分開,其他牌子就融埋一齊lu....

唔經唔覺就聽哂講解啦,sofina亦送上一大袋產品俾我地試用~
估唔到會有咁多野呀~真係好好好多謝sofina咁大手筆~開心死~

除左呢8件sonfina產品外~仲有一d sample俾我地試用,真係好好好貼心呀~

最後送上由河通合博士既夏日溫馨提示~希望各位sis都白白滑滑啦^^

沒有留言:

發佈留言