2010/03/11

3月好lucky 之一- BL估估樂中獎~多謝哂你地呀^^

每次有sis搞估估樂我都會join~因為我好鐘意估野~今個月好lucky~一味靠估都令我win左好多禮物返黎^^所以要開個post黎多謝你地呀~排名不分先後~

呢個skinfood mask係好好人既豬b媽送既,多謝你呀^^

kty送既 mac pigment~隻色我好鐘意呀~多謝你呀^^

KAWAJU好大手筆送既5支LIP GLOW~多謝你呀^^

dolphin送既gel plus~多謝你呀^^

譚美送既pomd's cleaning oil,仲有一包rmk base未拎~多謝你呀^^

詩詩送既body spa~好香ga~多謝你呀^^

都係詩詩送既一片mask & missha卸妝水~多謝你呀^^

最勁就係呢份~詩詩送既dior呀~真係要好好好好好多謝你先得^^

最新消息係我都中左詩詩既小兔仔呀~多謝你^^
我發現原來詩詩係好旺我ga~哈哈哈哈
好多謝咁多位sis搞咁多好玩既games俾我地玩~
仲要自己貼禮物貼郵資出黎~你地真係好好好好人呀^^
love u all^^

沒有留言:

發佈留言