2010/03/29

Maybelline化妝班

星期六一早起身去左maybelline既化妝班~
一班都唔算好多人,應該有十幾個左右卦....搵左個位坐低冇耐就開始啦~
每人面前都有一盤化妝品:

今次主要都係教化眼妝~所以上粉底呀、畫眉果d就略略帶過就算~
都可以講講個step既:
base-> fdt-> concealer -> 碎粉 -> 晝眉 ->之後就到化眼啦~

主力都係介紹呢2樣新產品:
impact express smooth felt liner ($59)
pulse perfection vibrating mascara ($129)
呢支新既mascara都真係幾好用,可以搽到好長同好密ga~有機會大家去counter試下呀~
至於新呢支eyeliner我就覺得一般好用,可能我用唔慣液卦...反而佢pencil果支就好好用^^
眼影都幾好ga,4隻色都係89蚊,又平好好用~
另外粉底我覺得好乾.....未試之前都有諗過買,而家可以慳返啦~哈哈
我係有試哂佢咁多樣products既,不過因為佢冇提供鏡俾我地,只係用粉盒既小鏡,我又有近視...
而且連睫毛夾又冇、碎粉卜又細既關係....係咁既情況下其實都冇咩心機化啦....
所以今次化妝我係冇影到相......

最後送上小禮物,胭脂一盒同一張8折coupon~得閒去睇下有冇野買先~
仲以為眼妝班會送返eye products tim,點知估錯左~哈哈^^

沒有留言:

發佈留言