2010/03/05

Origins Make A Difference -肌膚再生修復護理霜試用

收到電話通知有得試用Origins真係好開心呀~當日即係出左去拎~
雖然去到counter d ba都唔係好理我咁~等左5 mins~俾左一袋野我~
連講都冇講點用就打發我走.....叫我自己睇catalog.....
我係第一次用Origins既野,老實講咁既服務態度未用都扣左小小分~
咁返到屋企唯有自己睇下試用d咩 product啦~~~~

我試用既就係佢 - Origins Make A Difference -肌膚再生修復護理霜在試用
試用之前我上網睇過佢既評價,先發現這原來呢個origins的皇牌^^

都好貼心咁俾左2份 catalog我睇,仲有埋咭片tim^^

扭開蓋仲有一層,感覺好衛生^^

好水潤既質地,初初都驚搽起黎會好笠~原來唔會ga喎~搽上面好快就吸收哂~
搽完已經覺得滑左好多咁~~~keep到第2日都係滑ga^^
我用左都差唔多1個月啦~用後感係覺得佢真係幾好~
雖然拎product果時對origins 個印象唔係幾好,不過試完佢既產品不期然加返哂分~
佢潤而不笠,最好係連我個甩皮鼻都有改善~
而塊面就滑左,同埋好似真係充滿彈性咁^^
不過佢50ml要320蚊感覺好似貴左小小,不過用小小都夠搽成面~如果用哂我諗我都會回購^^
另外我朋友話佢仲有隻drink up mas都好好用~有機會都想試下^^
最後要多謝origins俾今次既機會我認識佢公司既產品^^

沒有留言:

發佈留言