2010/03/10

近月運氣不錯 - 禮物禮物^^

今個月運氣都算唔差,抽到幾樣禮物^^
第一樣係抽中左sasa既試食,係blog見個個都話好食所以先抽~
點知中左呀~好開心^^我呢包係醬油味~

第二樣係一個環保袋???

哈哈~唔係唔係~重點係入面既野^^係一大袋牙齒護理產品~價值 $254^^
其實我都唔知自己幾時join過d咁既野~anyway~有禮物我一定會收既~
有牙刷3支,新款牙膏3支,牙線2盒 &漱口水2大支

第3樣就係美肌之誌美白系列試用裝~最近想美白,呢set真係黎得合時呢^^

第4樣係hello kitty~

第5樣都係 hello kitty~

朋友知道我鐘意hello kitty~所以好多時kitty既贈品都會送俾我~真係好好好開心呢^^
希望會keep 住好運,最近好多野都好吸引,好想抽中呢~哈哈

沒有留言:

發佈留言