2010/03/02

收到老闆既利是同手信,差d笑死我^^

其實我2個老闆都係日本人黎既,好多中國既文化佢都唔係好識~所以成日都有笑料發生!!
之前幾年都係我幫佢封行是等佢派返俾我地,但今年佢地就自己搞啦~
先睇下第一個老闆封既~

好清雅既日本利是封,好正常亦都好靚tim^^
而第2個日本老闆超搞笑~大家睇下:

咩事???我未結婚喎,做咩用人情利封是封封俾我~~收到果時差d笑到反艇!!!
利是封搞笑不特止,打開入面,竟然係人民幣100蚊~超騎呢!!不過人民幣升左值係應該開心既~哈哈~
搞笑野接二連三發生,之後佢新年果時去左韓國同日本,所以都買左d手信手俾我地啦~
韓國既:

睇個樣好似好甜咁,所以未食~呢樣手信好正常~
而日本手信我就覺得好搞笑~哈哈~
第一樣:

豆沙包,呢個已經俾我ko左~我覺得甜左小小,仲係好正常係手信~
第二樣就黎料啦:

電話繩??好似好普通咁.....我zoom近d俾大家睇下:

入面有隻金龜ga,哈哈哈哈~而家做咩先~~又俾人情利是我,又送金龜~
係咪想我吊個金龜婿先~哈哈哈~真係笑死我!!我俾我男朋友睇佢都覺得好搞笑~
仲話如果要吊金龜婿我要搵個第二個先得~真係俾佢激死~哈哈

沒有留言:

發佈留言