2013/09/05

急救乾燥肌,提升肌膚水份彈力level up^^


開始有d秋意啦,又係時候要勤力d敷mask啦~
而美肌の誌既mask,係我個blog都唔難發現佢既蹤影,因為佢既mask又平又好用~
我平時都有keep住用ga,呢期就用緊佢~美肌の誌淨白補水面膜(升級版) ^^

美肌の誌淨白補水面膜(升級版)(HK$69.9 / 10片裝)
*2倍玻尿酸:能在皮膚表層形成一層保濕薄膜,內外強力保水,更有效提升肌膚彈力、深層滋潤肌膚
*2倍黑桑萃取:天然白皙元素,加強肌膚明亮
*1.6倍蘆薈萃取:具透白功效,使肌膚明亮透白
*配合水解珍珠的多種海洋微量元素,能緊膚去皺、 淨白肌膚、加強皮膚細胞的水分
*其海洋成分更深入滲透皮膚,使活性成分充分發揮功效,讓肌膚得以深層護理
*蘊含黑桑萃取、蘆薈萃取、玻尿酸、銀杏萃取、水解珍珠、Q10輔酶
黑桑及­蘆薈成分,仲可以重點改善肌膚光澤同埋彈性,令皮膚變得更白滑。
適用膚質:所有膚質,尤其暗沉、缺彈性肌膚

每一片mask都印上有效日期,岩哂我呢d好鐘意拆盒收藏d mask既人~
就算掉左個盒都唔怕唔知幾時過期嘛~

Mask中間有層珍珠紙隔住,打開張mask果時就易好多,唔怕撕爛啦~
同埋張mask既精華都好多,有成25g既精華係入面ga~
拎左塊mask出黎個袋都仲有小小精華係入面,我唔會哂,用埋黎搽手腳ga~^^

今次塊mask,對我黎講個大細唔係好岩,所以唔算好貼面呀~
鼻位、咀位都有d走位~不過唔緊要既,可以自己搞搞佢~

每次有唔岩位既時候,其實好簡單,只要係塊mask既人中位果度剪開~
再自己移返d位就會貼好多ga啦~

本來鼻位、咀位走位既地方,剪完之後就貼服返哂啦~
而mask既質地都算厚,敷佢15-20分鐘之後仍然好濕^^

每次敷完,都覺得塊面好似飲飽水咁,好有彈性咁,同埋d皮膚好似變到好通透咁~好正!!!
平均一塊都係7蚊已經有咁好既效果,paper mask黎講我真係好滿意,我會keep住美肌の誌ga^^

【感謝產品由美肌の誌提供】

沒有留言:

發佈留言