2013/09/23

一試愛上有機護膚,為肌膚帶黎無負担感覺

好開心上星期收到通知中左「Telford Beauty試想賞」活動~
我得到嘅試用品有一盒包裝非常精美嘅Melvita有機花粹輕柔潔面泡沫&有機水仙美白精露^ ^

Melvita嘅產品我都唔係第一次接觸,其實我都好鐘意佢哋品牌架~
因為佢係真正有機嘅產品,更加獲法國ECOCERT GREENLIFE認證~
根據ECOCERT準則,99% 天然成分
21% 有機成分(水分並不列作作機成分)~
所以用得更加放心及安心^^~

先介紹有機花粹輕柔潔面泡沫(HK$280/155ml)

蘊含波斯玫瑰及橙花水,再加上水仙精華~
溫和潔淨肌膚的同時,亦能為肌膚保濕,讓肌膚感覺清爽柔軟,煥發清新的明亮感~

配方特別加入活性成分Bioecolia,有助維持皮膚的天然平衡~
泵裝嘅設計,一按已經有泡泡直接出黎~
而佢嘅泡泡係來自無肥皂的植物起泡配方,唔係化學起泡~
真正可以為肌膚帶黎無負担嘅潔淨感^_^~

用法都好簡單,我習慣按兩下,泡泡份量已經足夠全面用~
用嗰時會聞到好香嘅花香味,味道相當天然~
同一般人工香料味真係有好大分別架~
而且洗完面一啲都唔會乾,潤而不笠,好鐘意呢個感覺呀^^

洗完面就用水仙美白精露(HK$250 / 100 ml)
萃取自水仙花球根的精華具有減慢黑色素形成及積聚的功效,防止色斑形成,美白均勻膚色~
有助肌膚回復透亮白淨,展現動人的透明感~
水仙美白精露中並加入檸檬精華、木瓜柑橘及橄欖複合物~
富含維他命CE及酵素,為肌膚排毒潔淨~
並加強肌膚的光澤感、淡化雀斑及黑斑等色素積聚問題~
配合由大豆提煉的琉璃醣碳基酸及有機甘油,細緻保濕及滋潤肌膚~
還能有效提升肌膚骨膠原及彈力蛋白,令肌膚飽滿、充滿彈性。
佢嘅質地係水狀,同爽膚水嘅質感感覺差唔多~
倒出黎已經聞到好香花香味,勁鐘意!

用量我大概用五毫子大細左右~
我習慣倒係手心直接用手按上面,然後輕拍等佢更加吸收^^

搽完你會發現皮膚好似飲左水咁,皮膚變得柔軟~
保濕做得相當唔錯,朝早我用佢再加防曬已經足夠,天氣如果再乾燥啲就要加埋面霜一齊用啦~
我最鐘意佢用完仲有淡淡花香味留係面上,感覺好relax呀!
總括黎講我非常滿意今次嘅產品,Melvita絕對係試得過,值得用嘅品牌~
誠意推介各位試一試佢嘅威力,一試包你愛上^^

<感謝產品由Melvita提供>
 

沒有留言:

發佈留言