2013/09/05

初嘗【日系剪髮 + 染髮 】@ A For ward ^^


上個月中,經美女Blogger Katerina介紹下,去到大埔翠屏商場入面既A For ward搞下我個頭~
大埔可能好多人聽落好似好遠咁,但對於我呢個新界人就真係方便到不得了~哈哈~
去之前用Whatsapp同頭型師Aries做好預約,當日準時去到Aries已經係度等緊我啦^^

剪之前,髮型師Aries都介紹下佢自己,原來佢曾經係中環呀、天后呀等高級既地方做過髮型師ga~
而且曾經係外國進修,近幾年先係大埔開屬於自己既髮型屋,始終做老闆,打自己工開心d嘛^^
當日佢仲未佢個appointment list我睇,真係密一密,好彩我睇之前預約左ga~
之後就睇一睇我日久失修既亂草,了解下我想點剪同點染啦~
其實我要求唔算多,只要唔太碎,易打理,唔要標奇立異就得~其他都交哂俾Aries幫我渣主意~
因為我覺得剪頭髮應該要信任自己4既髮型師,唔應該俾太多要求局限住~
反正頭髮會長返ga嘛,就算真係剪得差最多咪札起哂佢一排lor,哈哈~我睇得好開~

大概了解完想點剪點染後,就先去洗頭啦~
因為係一人公司,洗頭既都係由Aries幫我,佢洗頭好舒服ga~
佢知道我訓"矮"頸之後仲幫我按返鬆條頸,真係勁細心~!!!

洗完頭,Aries就幫我剪髮啦,因為我主要想留返長,Aries幫我剪果時就已經諗定之後長左既層次黎剪~
即係話,我呢個頭雖然唔係大剪,但佢已經幫我諗定長左既時候係咩樣~點剪先會留得個型靚~
而且剪既時候都會同我解釋下點解咁剪,根本上佢做緊咩我都好清楚,所以好放心lor^^

剪完就到染啦,係呢度染髮既時間係俾出面既salon染既時間耐ga~
因為一般既salon係染駛既時候都會用熱風加熱縮短染髮既時間~
但咁做其實會好傷頭髮,抽走哂頭髮既水份,所以好多人染完髮都會好旱~
而係度染髮係靠自然風乾既,等染髮劑慢慢自然滲透,整個染髮時間大概45分鐘左右啦~

係等既時間,除左可以睇電視之外,仲有最新既日本雜誌睇~
日本人化妝既技術真係令人嘖嘖稱奇!!!!!睇下研究下唔覺唔覺45mins就咁過左啦^^

染完之後頭髮一d都冇乾,而且好有光澤,有天使既光環呀!!!!
而且洗完已經冇哂難聞既亞摩尼亞味,摸落去都好滑~
同平時染完髮既感覺好唔同,真係冇咩點修頭髮喎^^

染完剪完即刻影返幅相先^^
Aries發現我右眼比左眼大,所以建議我分另一面界呀~出黎效果又真係好唔同~
自己都有d睇唔慣自己,好有新鮮感呀!!!

當然,我仍然可以分返舊果條界,出黎效果都唔會差ga^^
其實染髮果時我仲好唔知醜咁問Aries可唔可以幫我染埋條眉~
佢又好爽快咁幫我染埋,勁開心!!!!
而家頭髮同眉色好一致,染左眉個樣既感覺都唔同左,化妝可以多d變化呀~^^
如果你都係住新界既不妨去Aries試一試佢既功力,真係唔錯的,而且收費合理~
但去之前記得,一定要預約!!!!!因為佢d appointment真係好full ga~wall in真係未必招呼到你ga^^
如果想染髮就預多小小時間啦^^
*****************************************************************
A For ward
地址: 大埔翠屏商場2/F, 28-18舖
Whatsapp預約電話: 9339 2293

沒有留言:

發佈留言