2013/09/17

密密敷給你補濕、抗氧、舒緩美麗肌^^


天氣開始乾燥啦,而係時候開始密密敷mask既日子~
paper mask同洗水式mask,我個人就比較鐘意洗水式~
最近就試左一隻不錯既洗水式mask想同大家分享下^^

就係APIVITA星晨花補濕抗氧面膜 ($ 290 / 8ml x 12pcs)
以星晨花天然的深層補濕、舒緩鎮靜的功效為夏日肌膚補水消暑。
專利成分蜂膠環糊精複合物提供高效抗氧,防止肌膚受日曬及環境污染的自由基侵害;
有機蜂蜜、可可巴油、有機蘆薈、小麥胚芽油可舒緩軟化肌膚變得更柔滑水潤;
以有機綠茶水代替水分作為基底强化抗氧功效,同時促進膠原蛋白增生,讓肌膚散發永恆美麗的水潤感。

一盒有12包獨立小包裝,每忱有成8ml ga!!獨立包裝比較衛生,而且帶去旅行都好方便呀~
而我每次其實都用唔哂一包既,一包我大概可以用2-3次,所以計返都好抵用^^

佢既質地係lotion狀,不稀也不杰,好容易推開,唔會滴到周圍都係~
仲有就係一打開已經聞到好香既蜜糖味,好香好relax呀!!

我既習慣係搽到厚一厚成面白哂咁敷~多數都係沖涼時順便敷埋~
沖完一個涼大概15mins左右,會見到個mask已經好多吸收哂~
變成得返薄薄既一層,所以過水都好容易,對我黎講方便過敷paper mask^^

敷完皮膚好似即時飲包水咁,一d都唔乾,感覺好似搽左面霜咁,好滋潤~
而且仲會有陣蜜糖既餘香留係塊面度,我真係好鐘意呀^^
keep住用佢,我相信我d皮膚都可以安全渡過轉季乾燥既天氣,keep住水噹哂呀^^

沒有留言:

發佈留言