2013/08/29

家用微針碌碌碌,令1支精華素變成40支既魔法^^


8月初時,好開心穫邀出席「袁彌明美麗分享會」,當日就去左位於銅鑼灣既袁彌明生活百貨出席活動~

袁彌明生活百貨mi ming mart裝修以白色為主,入到去第一個好光猛,感覺好舒服~
而店內放滿各式既產品係度任睇任選~
當中種類都有好多ga,爽膚水、卸妝潔面、化妝、腳部護理、精華素、面膜等護膚化妝品外~
仲有健康食品、頭髮護理、手部護理 、洗衣粉、湯包等日常護理都有得買~
總之袁彌明Erica親身用過覺得好用既都可以係呢度搵度^^

Erica對每一樣產品真係好熟悉,當日除左介紹佢呢個mi ming mart之外,仲即場示範化佢既日常妝~
真係唔講唔知原來剛去到見到佢果時佢只係搽左防曬,咩妝都冇化~
因為佢d皮膚真係超級好,好到近睇都未必搵到瑕疵果隻,令人非常羨慕!!!
見佢三兩下手勢,用左幾款產品已經化好哂妝,全程10min內搞掂,快靚正!!!

聽佢介紹完當然要合照啦,跟住就選購下貨品啦,睇真d真係有好多種類,真係揀到我頭暈眼花呀~
最後我揀左Erica好推薦既Synergie Skin VitaminB3、Vitamin A Night Serum ~

同埋好出名既Gamila Secret植物精華凝脂,我揀左舒緩既茉莉味~
睇介紹佢含4%特級茉莉精油,滋潤保濕,淡化幼紋及妊娠紋,增加肌膚彈性~
針對中性、混合性、乾性肌膚,不過我仲未開黎用未知好唔好用呀~呢個遲d再分享~
跟全仲有2個湯包就開心返屋企慢慢試啦~

除左以上產品之外,當然仲有今次分享會重點推介既Rejuvaderm美肌活膚家用微針啦~
佢係可以令1支精華素變成40支魔法產品黎ga,聽落去係咪好勁呢~~!!!!

聽到微針係咪驚一驚???我初初都係ga,因為我極怕痛既~
不過因為呢個係家用微針,而且Rejuvaderm美肌家用微針以FDA及CE國際認可~
專利 的Polymer(高密度塑膠)製造,此物質可自然分解,唔會對環境造成破壞~
而且Rejuvaderm美肌家用微針長度只有0.25mm ,唔會引致皮膚過敏,可絕對安全及有效地活 化肌膚~
 臨床實驗證明,微針治療能有效加強肌膚對活性成分的吸收,刺激真皮層的骨膠原增生。
(臨床實驗數據: 護膚品滲透力 VS 微針時間)

用法都好簡單,用之前用消毒火酒噴在碌上,待酒精全乾就得,之後潔面後,不用塗上toner,直接使用微針~
之後上下來回四次、左右來回四次、左向右斜來回四次、右向左斜來回四次~
以"米"字型方式在皮膚每部分碌過,碌過後毛孔會開啟約5分鐘~
係5分鐘內塗上我就搽Synergie既 Skin VitaminB3、Vitamin A Night Serum ~
我揀呢2支精華係因為睇過佢既介紹我覺得好岩我~
Synergie Skin VitaminB3含有11%Niacinamide,可以控油、去黃、保濕、鎖水、美白、增生骨膠原1 take 過~
Synergie Skin Vitamin A Night Serum - 10ml含10%維他命A液態薄膜 (Retinol-Molecular Film Fluid)~
為最溫和、穩定及高滲透性的A醇形態。此配方針對日曬、老化、暗瘡及嚴重色素沉著的肌膚~
我好鐘意Vitamin A Night Serum 既質地,吸得好快,搽左好滑~
用完Rejuvaderm美肌家用微針可以令吸收效果高達40倍 好勁ga!!!

我用左2個多星期啦,用之前因為鼻敏感抹得多所以成個鼻甩哂皮,整體皮膚都比較乾~
咁我就只係夜晚用Rejuvaderm美肌活膚家用微針加Synergie既 Skin VitaminB3、Vitamin A Night Serum~
用呢支微針其實唔會冇感覺既,始終係用尖野碌塊面嘛,不過就唔算得上痛~
面珠、面頰因為比較有肉感覺真係唔大,但鼻位、眼肚皮膚比較薄既地方就有小小感覺啦~
但碌完再搽精華效果真係唔差,我用左幾日個鼻已經冇咩點甩皮~
而家2個幾星期後影相睇返先發現連d暗瘡印都淡色左~好開心!!
雖然幾樣產品既價錢都唔係平,但真係見到效果都值得一買呀,用哂我要回購呀~^^

【感謝產品由mi ming mart提供】

沒有留言:

發佈留言