2013/05/22

牛乳白滑美肌體驗~淨白、滑膚、保濕一take過^^


Regene呢個品牌你有用過嗎???我中學時期都有用過ga,因為我媽媽係佢既fans^^
媽媽話有好多款產品都好好用,而且又唔貴,所以到而家媽媽都keep住用佢~
而今年Regene新推出牛乳白滑亮肌護理系列Milky White Series 美白四重奏~~
每款Milky White Series產品都含有6大美白修護成份,令肌膚全面淨白~
* 黑桑提取物提煉的白藜蘆醇 ~ 有效抑制黑色素
* AA2G之維他命C複合物 ~ 打散黑色素形成、三重修護
* 花青素~ 高效抗氧力、阻截自由基      *β-葡聚醣~ 保護真皮層
* 水解蠶絲蛋白 ~ 鎖水滋潤        * 牛奶精華~ 修護肌膚
主力抑制。阻截。打散。修護~~~~~~

第一樣就係牛乳白滑潔面泡泡 ($188 / 100 ml)
含乳酸鈉及乳酸 ~ 強效保濕、平衡肌膚pH值 ~

佢係我最鐘意既泵裝設計,一吱出黎係係豐盈既泡泡~仲幾香tim~
洗完感覺好乾淨,又唔會崩崩緊,洗完一刻感覺白淨左,當然之後打回原型啦~哈哈~

牛乳白滑保濕爽膚水 ($198 / 120 ml)
含酵母提取物 ~ 有效均勻肌膚、煥發淨白剔透 ~

質地係透明水狀,我會用化妝綿全面抹,抹完感覺水潤d^^

牛乳白滑亮眼精華 ($328 / 15 ml)
含米糠萃取物,豐富絰他命可以具抗氧化
細葉益母草促進血液循環,減淡黑眼圈
乙醓基四增強肌膚耐受力、改善細紋及浮腫

呢支眼霜質地係gel,好輕,好易推開,對眼部皮膚真係零負擔呀~

牛乳白滑活肌修護霜 ( $228 / 45 ml)
小核菌膠含菌類植物多糖體 ~ 有效保濕 ~
乳木果 ~ 加強鎖水及補水功效 ~
酵母提取物含豐富胺基酸及維生素群 ~ 有效調理肌膚 ~

質地係cream狀,對我黎講而家咁既天氣用初初搽果時會有小小笠~
按多幾按等佢吸收左就會好d,如果開冷氣用佢就岩岩好啦^^

係早上既時候,我就會用佢,牛乳白滑透光淨亮乳液 SPF15 PA++  ($268 / 30 ml)
青刺果精華 ~ 具再生修復和保濕作用

佢集BB cream既速效、修護及防曬於一身,朝早趕時間用佢真係好方便ga~
雖然佢防曬指數得SPF15 PA++,但如果好似我咁返工之係行5分鐘露天地方其實都ok既~
不過返到公司當然最好再補一補啦,確保有十足保護嘛^^

 想加強效果,就要用埋牛乳白滑水盈嫰膚面膜 ($298 / 50 ml)
佢含有維生素E及B5,有抗氧化功效、有效修復紫外線修害的肌膚~
 
佢係洗水式面膜,仲有埋一個小掃用黎上面膜,好鬼方便~
只要每星期使用2至3次,在潔面後塗在臉上及頸部10分鐘,然後用清水洗淨就得ga啦~
敷完會覺得d皮膚透白左,同埋摸上去好滑ga^^

雖然用左set野唔係好耐,但佢俾我感覺都唔差呀~
希望keep住用落去,可以擁有白滑既肌膚迎夏日啦^^

沒有留言:

發佈留言