2013/05/31

Clarisonic潔膚初體驗^^





上星期超開心出席左Clarisonic X @#$%&既活動,勁興奮!!!
Clarisonic既聲波深徹淨膚儀應該好多人都認識,個個評語都好好,睇到我超心動!!!
今次有機會現場了解同試用佢地最新既Clarisonic PLUS,開心開心^^

現場除左展示左要介紹既Clarisonic PLUS之外~
仲有齊咁多款刷頭,同埋Clarisonic Mia 2,Mia 2就係我之前心動果部啦~
比較之下佢細部d 同埋輕巧d~

Clarisonic PLUS同Mia 2除左外型唔同之外,功能都有分別ga~
簡單黎講Mia2 係專for洗臉,有兩種轉速同埋一分鐘計時器~價錢就平d , $1,320~
 而Clarisonic 就可以用係臉&身體,臉既模式有3種轉速,身體模式兩種震動模式,
仲可以有一或兩分鐘可調校計時器,功能多左,價錢都貴小小,$1,990~
仲有一部叫mia,佢都係洗臉專用,迷你版黎,只有一種轉速,只有一分鐘計時器,價錢經濟d,$1050~
經濟許可既,當然揀PLUS啦,實惠D買mia都唔錯^^

刷頭都有好幾款ga,唔同刷頭照顧返唔同膚質既需要~
其實刷頭最大既分別就係刷毛的長度同軟硬度,如果刷毛長d,震動幅動就會越細,就會冇咁刺激到肌膚啦~


活動當日職員都好詳細講解左Clarisonic PLUS既功效同原理俾我地聽~
原來Clarisonic聲波深徹淨膚儀係由超聲波電動牙刷 Sonicare®發明者研創ga~
佢地既專利聲波技術,微按摩震動頻率176Hz能夠貼合肌膚天然彈性,達致最溫和聲波按摩效果~

而且用Clarisonic淨膚儀比用手潔面乾淨 6倍ga!!
因為佢每秒震動超過300下,而聲波震動可以有效去除肌膚表面同毛孔內殘留既化妝品、污垢&雜質~
皮膚洗乾淨d,可以更有效吸收護膚品既養分tim~
持續用仲可以改善粗大毛孔,撫平細紋及皺紋,令面色更加均勻^^

之後仲有同其他品牌潔膚儀係一塊絲襪質地既板做比較,絲襪就代表我地既肌膚~
好明顯見到其他品牌既潔膚儀因為靠轉動,所以會拉扯皮膚~
而Clarisonic係用聲波震動,所以只係見到絲襪輕輕震動,一d都唔會拉扯,咁就唔會傷到肌膚啦~

當日仲即場邀請左一位blogger出黎做示範,用完佢都話好舒服,睇落白淨左tim^^

貼心既職員仲邀請我地開左自己果部Clarisonic PLUS出黎試用,有咩唔明可以教我地~
聽完佢詳細教授之後,發現Clarisonic PLUS一D都唔難用,其實就好似一部大既電動牙咁~
只要將塊面濕水,將洗面膏吱係刷頭或者直接搽係面上,之後洗臉,咁就搞掂,So easy!!!

有用Clarisonic既分別真係好大呀!!!!用左果隻手明顯白左好多~
搽既護膚品都好快吸收哂,相反冇用果隻手D護膚品仲未吸收,係面層所以油笠笠咁~
原來皮膚乾淨同唔乾淨對護膚品吸收真係好大影響ga!!

當日既介紹真係好詳細,清楚易明,仲有美食飲品,真係好多謝Clarisonic熱情細心既招待,好開心!!!
而收到Clarisonic PLUS後我就急不及待開左黎用,暫時感覺都唔錯~
至於效果,用多幾次先同大家分享啦^^

沒有留言:

發佈留言