2013/05/15

Faith-in-face密密敷、連續敷,皮膚變得白滑滑^^


自從月頭買左Faith in Face水凝膠面膜,介紹請按我~
個mask俾我感覺真係唔錯,買果時店員都有講過連續敷個效果會仲好tim ga!!

因為我最鐘意美白,而且又想搞返好d暗瘡印,所以証左連續敷2日,睇下效果係咪真係會更加好!!

但我好衰格,十次有八次敷mask既時候都會訓著覺= = zzzzzz
好彩既話訓幾個字就自己識醒,但都試過敷住塊mask訓左成個鐘,結果敷完=冇敷咁......
好不幸....敷緊Faith in Face再一次訓著左,訓左45mins先識醒....
不過竟然冇咩事發生,冇俾塊mask吸返我面d水份呀~
塊mask都keep住好水水咁,不過就俾之前薄左同縮小左~
我諗係因為Faith in Face既水凝膠面膜同市面一般紙面膜不同,
水凝膠本身就係精華,所以佢唔會反吸收~只會慢慢融化,所以先會越來越薄~
咁即係表示精華真係有慢慢地滲入肌膚喎^^!! 如果唔係今次訓著左都唔知佢咁好tim~good!!!

連續敷左2日,皮膚狀態真係好左,真係feel得到咁白滑!!
暗瘡印都淡色返小小啦,好開心!!除左白,皮膚都水左,彈性好左呢^^
可能皮膚好左太吸引,塊面竟然俾隻蚊咬左一啖.....激氣呀!!!哈哈~
之前買既Faith in Face已經用哂,係時候又要去入貨啦~要買多幾塊看門口先得^^~

沒有留言:

發佈留言