2013/05/09

proactiv擊退暗瘡easy!! 用左一個月後效果分享^^


每次轉天氣,就係我D皮膚狀態最差既時候~
上個月乍暖還寒,搞到我D皮膚完全適應唔到,爆左好多瘡出黎,真係慘!!!
而咁岩就收到呢set係美國暢銷No.1暗瘡治療品牌proactiv○R 60天擊退暗瘡肌套裝,真係及時雨,好感動!!!
套裝包括有皇牌三部曲活膚潔面乳、活膚爽膚水、修護乳液同埋煥膚面膜各一支^^
Proactiv○R係以全球皮膚科醫生一致推介並使用於暗瘡治療的過氧化苯酰Benzoyl Peroxide作為活性配方,
令肌膚感受針對性的治療,從而重拾健康白滑美肌^^

第一樣要介紹既係proactiv○R 活膚潔面乳啦~
佢蘊含過氧化苯酰,能迅速深入毛孔根部,殺死引起暗瘡的細菌~
配合微細結晶粒子,有效溫和去除老化角質層和污垢,預防面部多餘油脂倒塞毛孔,回復清爽無暗瘡肌膚。
所謂「預防勝於治療」,proactiv○R配方有效循序漸進的改善肌膚本質,擺脫暗瘡肌膚的煩惱。

質地好似lotion咁,冇乜泡,入面有d好細好細既粒子,洗面果時輕輕按就得,太大力會痛~
佢冇好似其他暗瘡產品一樣,洗完乾到痴肺~~~
洗完會面感覺好乾淨,但一d都唔會乾,比我想像中感覺好~~~
唯一唔鐘意佢陣味,我覺得洗完會有陣醫藥味咁,不過work都冇辦法~哈哈

洗完面之後就用爽膚水啦,可以進一步軟化角質層,同時收細毛孔ga~
proactiv○R活膚爽膚水含乙醇酸,能去除肌膚表層死皮,令毛囊一整天保持暢通~
添加豐富植物精華,有助舒緩暗瘡肌膚,同時具有滋潤保濕的草本及維生素B5成份~
特級清爽輕盈配方,絕不含酒精,溫和不刺激。

質地同普通爽膚水冇咩分別,都係水狀~
我習慣用化妝綿抹勻全面後,再用佢係間瘡位敷3-5分鐘~

敷完之後粒暗瘡會冇咁紅同腫ga~~~~~我覺得佢好似將粒間瘡收水,個濃頭都集中返咁~

之後就用proactiv○R修護乳液啦~
佢含2.5%過氧化苯酰,不含油份,不會阻礙毛孔呼吸~
能深層導入肌膚底層,防止細菌滋生,高效預防暗瘡形成~
溫和配方,適合全面使用,早晚作日常護理,仲可以有效減少暗瘡爆發tim^^

質地係lotion,味道冇咩特別,可以接受呀~
呢個lotion都俾我有驚喜,因為係爽而潤,聽落好似有d矛盾,但俾我既感覺真係咁~
初初都好擔心會好乾,但事實證明擔心係多餘既^^

另外,set野入面仲有支Proactiv○R 煥膚面膜,呢支我好推介!!!因為深層清潔對受暗瘡困擾人仕好重要ga~!!
佢含有豐富營養,硫磺成份直達毛孔根部作深層清潔,顯著收細毛孔,擊退暗瘡~
同時蘊含高嶺土,有助舒緩暗瘡性肌膚,去除過盛的面部油脂,重拾健康膚色,回復柔滑~
每星期使用1至3次,我只係紜佢敷係有間瘡出既位置,每次敷上大概10分鐘,之後用暖水清洗就得~
如果粒暗瘡岩岩生出黎,臨訓前仲可以用佢搽係患處,第2日用溫水清洗,會見到明顯令紅腫消退ga^^

介紹左咁耐係時候睇效果啦~~~~!!!
左圖係未用之前,我D暗瘡成日係同一個位生完又生~
你以為係印,其實仲有粒暗瘡係度,塊面真係花得好緊要!!!
右圖用左一個月後,暗瘡已經冇生出黎啦,勁開心!!!
之前D暗瘡成日生出黎,真係用幾多美白產品都冇用,而家令D暗瘡唔再生,之後再用美白~
D印都淡色左好多!!!只係淨返D比較深色既印,先治標,後治本,效果真係好好多ga!!!好開心呀!!!!
我覺得呢set proactiv○R 60天擊退暗瘡肌套裝真係買得過~
$699蚊有齊4件,除返開其實一d都唔貴,而且最緊要有效果嘛^^

沒有留言:

發佈留言