2012/12/11

Dior Grand Bal - 給最好的一份最華麗既禮物


就到聖誕,聖誕節係我最鐘意既節日,因為有禮物收嘛~哈哈~大家又準備好禮物送俾朋友未呢~~?
最近我收到一份好精美既聖誕禮物呀!!!!!!超級開心!!!!!
有5支Dior指甲油,而金色好靚果盒就係Dior Grand Bal Palette啦^^

呢盒Dior Grand Bal Palette冇改錯名,真係好Grand呀!!!!
而且好有質感,盒palette都幾下垂手ga~睇落同摸上手都俾人有高貴既感覺~
而且設計好特別ga,因為佢唔可以就咁揭開ga~

要拎走支眼線筆先至可以開到~係呀~~呢盒Grand Bal Palette仲好貼心跟埋眼線筆ga^^
除左眼線筆,打開入面就見到連眼影棒、唇掃都有跟埋~~~~超貼心~
真係帶住佢一盒都已經可以走天下~~~哈哈~

入面既間隔都分配就好好ga喎,左邊就係金色&銀色眼影~
單睇個眼影已經愛不釋手!!!!!!個好似皮革既壓花超級靚!!金搭銀簡直係絕配!!!靚到真係唔捨得整花個個紋lor~
加上Dior一向既眼影都好好用,自己本身都有用開~
一如以往咁好,個眼影粉keep住好幼細,好貼眼,顯色度好高~
右邊就有唇彩,分別係閃閃地既透明同埋唔算好紅既紅色~

個唇彩如果唔用果時,仲有個蓋可以cover住,唔怕佢dirty哂~
咁貼心既設計又點可以唔讚一讚呢~~~~~
唔好以為佢咁grand又金又銀咁,就一定要大場合先用到~
其實佢真係好易handle,日常妝都ok ga^^
我就用佢黎化左一個日常返工妝啦~

第一步我就畫左眼線先,因為有時返工真你趕到眼影都上唔切,就咁畫眼線都出得門口嘛^^
呢支Dior眼線筆都幾好畫,都ok實色,扭出黎就用得,好方便~

之後就用金色眼影搽勻全眼蓋~日妝輕輕一層就得ga啦~
搽左出黎其實一d都唔會誇張,唔會好金色,我覺得偏向橙啡多d~好靚~
平時返工我就咁就出門口ga啦~真係5分鐘都唔攸就搞掂,好easy!!!!!

如果你覺得唔夠出,or夜晚要出街要化得勁d既話~
可以用埋銀色眼影係眼頭、眼窩中間位置搽幾下,做highlight既效果~
再畫返粗小小條眼線都ok ga啦!!!!!係咪都係好easy呢~~~~

相入面都俾相機食左d色,其實日妝夜妝都係好sharp!!!!
佢既閃係好細緻,唔係好似閃片咁浮誇~總之就係靚啦~哈哈!!!
加上佢隻色雖然係金、銀色,但我相信絕大部分人都一定handle到~

畫完眼,就要用埋入面既唇彩搽咀仔啦~~~~~
唔好睇佢好似好紅咁,其實一D都唔紅,搽上去係好淡既紅色~
上咀之後唇紅非常自然ga,唔怕會有血盤大口呀~哈哈~
之後就可以用佢既透明閃閃地唇彩係唇中央highlight下~咁又ok啦^^

當然有時間可以搽埋指甲油啦,我搽指甲油就冇咩技術可言~
不過dior既指甲油個掃都算幾大個,都好容易handle呀~

因為掃夠大,手指公我掃左3下就填滿全隻~
掃一層就唔係好實色,但掃2層已經好實色,而且比其他既指甲油有光澤感~唔搽top coat都ok呀!
最好既係佢超級快乾,基本上搽好10隻手指唔攸再等就可以搽第2層上去~
加上佢唔算好臭,出黎又好顯色,我好鐘意呀!!!!
如果大家未買聖誕禮物,不妨考慮Dior呀,包收到既朋友一定開心呀^^

沒有留言:

發佈留言