2012/12/13

秋冬三寶,勤力修護乾燥咀^^


潤唇膏~你有幾多支呢?????我就有好多啦~~~~
手袋一至二支、公司一支、床頭一支....總之隨手我都要拎到潤唇膏....因為咀唇太乾啦......
潤唇膏用得好快,所以我都用過好多牌子ga~~~~最常用既都係Mentholatum出既產品^^
最近又試左3支唔同種類既潤唇膏啦~

呢支包裝咁簡約既就係豐盈修護潤唇膏 - 魚子精華~
佢既成份有珍貴魚子精華、透明質酸及橄欖油精華天然鎖水因子 (Ceramide)~

功效就勁lor~佢含低敏感配方,有效保護乾燥及易敏感的雙唇~
提供卓越的滋潤功能,並有效提升細胞修復力~
同時形成鎖水保濕層,撫平唇紋及改善唇部輪廓,
讓雙唇顯得水潤豐盈,感覺滋潤卻不油膩。

真係見到佢2層ga~~~白色外層就係天然鎖水因子Ceramide~
粉粉地紅色既就係珍貴魚子精華啦^^

搽左係冇咁乾同冇甩皮既,但冇我想像中咁潤~keep住幾個鐘頭要補一次~~~
不過我覺得如果加埋另一支新品濃唇修護唇膜一齊用,效果會更加好~

就係呢支濃唇修護唇膜—薰衣草啦~~~~
佢個包裝我覺得好靚呀~係我最鐘意既紫色^^

佢可以 深層滋潤,長效保濕~而且含大量天然植物來源潤膚成份,配合保濕成份蜂蜜提取物和蜂王漿提取物~
迅速軟化角質,深層滋潤嘴唇,促進乾燥嘴唇的修護,達到長效保濕~
含抗氧化成份穀維素,抗擊自由基,修復雙唇,含橄欖油,滋潤保濕~
最緊要係不含色素和防腐劑,適用于敏感嘴唇。

加上佢係透明外觀,獨特技術潤唇膏,係單向式ga,即係扭左出黎就扭唔返入去ga啦~~~
雖然係新design,但我唔太鐘意單向式啦,因為我成日都唔小心扭多左出黎既.....哈哈
佢分別有玫瑰香同薰衣草兩種香味,我呢支係薰衣草既~

因為佢係唇膜黎,所以我都係訓覺前用佢~有小小痴笠笠咁,不過可以接受呀~~~~
搽佢之前搽一層潤唇膏打底,第2日個水真係好潤ga^^真係唔錯^^

呢支就係for日常用ga啦,佢係水份潤唇膏 – 薄荷葉~
佢有埋SPF15 GA,所以岩哂朝早用^^

佢添加超級透明質酸及膠原蛋白,長時間鎖水保濕,使雙唇更加有彈性、飽滿和柔軟~
 含法國海洋礦物精華,提供多種微量礦物質,有助修護嘴唇,使雙唇水嫩幼滑,富有光澤~
含豐富角鯊烷、蘆薈精華和維他命E,滋潤保濕,溫和呵護~
 薄荷香味, 不含防腐劑及色素。

咁多支其實我最鐘意用佢,一來有埋防曬啦,二來我好薄荷味令我對佢加分^^
加上佢都幾潤,搽完佢有種好舒服既感覺~哈哈~~~
有左呢三寶,今個冬天唔攸再爆咀啦^^

沒有留言:

發佈留言