2012/12/10

"韓"流襲港,打造韓妹一樣的貼服底妝~


近年"韓"流襲港,街頭上唔小人都會以韓風打扮~~~~~
我對韓衣就冇咩研究,不過我都好鐘意用韓國既化妝品ga~
尤其底妝,有時見到d女韓星個底妝貼服到好似冇搽粉咁,好靚~
近期我都用左黎自韓國既品牌Touch in SOL其中一款base^^

Touch in SOL既I’m Covering you BB Cream SPF50 PA +++ ($ 149 /35ml)
佢既能遮蓋面上瑕疵,同時具有美白、抗皺和阻隔紫外光等多種功效。
而且含有各種保濕滋潤成分和專利成分,有效促進肌膚修復,變得水潤柔滑~
塗抹後膚色顯得均勻,妝感自然~我最buy妝感自然既個point^^

我覺得所有made in korea既產品都有一舍共通點,就係介紹得韓文,
除左I’m Covering you BB Cream SPF50 PA +++呢句之外,其他都睇唔明呀!!!
唯有自己上網搵下產品資料啦~

就因為淨係睇得明I’m Covering you BB Cream呢句~
我理解佢應該係一支瑕疵力唔錯既BB cream^^
所以我特登用eyeliner係手上面點左d黑點,睇下佢瑕疵力如何~~~~~
結果都ok喎,都遮到唔小呀,係大粒同較深色既就仲有小小係度~

搽上面,感覺不錯,好多小既瑕疵都遮到~落到佢d皮膚好左咁~
搽BB cream我最怕就係會太白,呢隻就同我膚色幾match,冇氾白既情況出現~
而且佢仲有埋SPF50 PA +++防曬,所以平時返工我都係就咁搽佢就出門,好方便呀!!
如果可以再保濕d就very good啦~不過以價錢咁經濟黎講真係唔錯ga^^

沒有留言:

發佈留言