2012/12/21

訓住纖,訓住瘦,極速去除水纖腳^^


Scholl既夢の纖腿襪應該冇人會陌生啦~佢一出果時真係好HIT ga~我都好想買,不過次次佢有折都錯過左~
今次竟然俾我恨到有得試,真係超級開心呀^^
雖然佢叫纖腿襪,但佢唔係幫你減脂肪ga,其實我覺得佢叫壓力襪比較適合~
因為夢の纖腿襪係一對專為睡眠纖腿設計,係睡眠時間進行纖腿,
利用分階段壓力設計,改善腳部循環,幫助收緊肌膚,一夜間有效減輕腿部水腫~
打開就見到佢既真身,係一對薰衣草色既長襪仔~
而且夢の纖腿襪全脚体設計,令全足得到舒緩,有效消除腳部疲勞~
加上無足尖設計,有助休息時散熱~
質地係棉質,令人穿得舒適無比,而且彈性設計能配合睡眠時足踝姿勢~

佢最特別而且最有效就係吒個足踝21hPa · 小腿16hPa · 膝上11hPa既分階段壓力設計,
係唔同既部分加適當既壓力,改善雙腳循環,有效咁令雙腳去除水腫~

著上腳果時要注意返d壓存位係咪係適當既位置呀,要岩位先可以發揮最大既功效嘛^^
另外佢仲有個小tips,就係著完纖腿襪可以由足踝開始至膝蓋背後位置,緩緩地向上按壓10秒共5次~
之後溫柔而緊緻地按鬆膝蓋內側位置,每次10秒,共 5 次~
最後由足踝開始至膝蓋以下小腿前骨的位置,由下而上溫柔而緊緻地按摩,每次10秒,共5次~
咁樣可以令對腳更加靚ga!!!!!

我就著左佢5日,我著既方法係著2日停1日,之後再著2日~
一來對纖腿襪要洗下啦,二來可以等對腳休息返一日~
咁出黎既效果係有ga,因為我對腳正正係有嚴重既水腫問題,
喧著左佢確係另我對腳瘦左,由31.9cm 減到30.7cm,total減左1.2cm呀,
當人手度有1~2mm誤差,我都減左1cm呀!!可想言之我水腫幾咁勁!!!

我連腳跟都有度埋,由21.1cm減到佢19.3cm,足足減左1.8cm!!!太誇張啦!!!!
我唔知呢對襪對肌肉形小腿有冇效,但對好似我呢d水腫形既一定有效!!
同埋我覺得著佢一d都唔辛苦,唔會話好緊好焗,呢幾日咁凍著住佢訓仲好暖tim^^
我而家明點解賣得咁貴啦,真係一分錢一分貨~而家搞到我心思思想買埋日間果對呀~哈哈哈~

沒有留言:

發佈留言