2012/12/20

一滴水嫩鑽白,修護粗糙乾燥黯啞肌~


最年真係好興蛇毒呀、蜂毒呀、蝸牛類既產品~唔知大家有冇試過呢?
蛇&蜂毒我就未試過啦,不過蝸牛既產品就試過幾款,效果又真係唔錯~
而今次就試左Mask House Celebrity金蝸牛全效活肌精華啦~

Mask House Celebrity金蝸牛全效活肌精華 ($236/3枝)
精華成分更矜貴,修護功效更顯著及全面。
一支瞬間補充流失水分,幼紋明顯淡化,持續使用有效加速肌膚循環
而且可以再生,延緩氧化衰老過程。一星期重煥活膚細胞,激發年輕肌能,復現終極無瑕的水漾亮肌。

Mask House Celebrity金蝸牛全效活肌精華主要有兩種重要成份,就係智利天然蝸牛素&金箔成分~
蝸牛素係D咩黎???蝸牛素精華Allantoin具極佳的補水再生能力,誘發肌膚自我鎖水機制,
於再生細胞內源源不絕地注入滋養成分,時刻保持滋潤透滑,
同時修復受損皮膚組織,令肌顏持久飽滿,水潤光澤。
打開睇一盒得3支,每一枝都有獨立包裝封住~包裝都幾精美呀~

呢支金蝸牛全效活肌精華設計好特別ga,唔係一支支or一樽樽,佢係針筒型ga^^
而且有刻住用既份量,只要一天用一格就ok啦~一支可以用到5日~
針筒低部仲有一蹶黑色既蓋,用完可以蓋返好,咁就唔怕唔衛生啦~

之前提過佢有金箔成分,支出黎果時我都有細心睇下,不過都見唔到~
原來只要將佢推開,就見到一點點既金箔ga啦~~~~
金箔對皮膚好好ga,可以倍速導入每吋肌膚底層,促進細胞生長旺盛,提升皮膚纖維彈性,
舒緩乾燥感和撫平各種深淺程度的細紋。
配合極強抗氧化功能,有效擊退頑固黑斑,築起肌膚天然屏障,防禦黑色素形成,達致美白淡斑功效。
而佢質地好杰身,冇咩特別既香味,初初驚會好笠,不過原來都唔會,吸得ok快~

我用左2支半,即係十幾日啦,覺的d皮膚好似好左,冇咁乾~
未用之前我個鼻成日都會甩皮,用左之後就有改善,呢幾日咁凍都冇甩皮~好開心呀!!
但其他擊退黑斑、美白淡斑效果就未係好見到~
不過可以令我個鼻唔甩皮我已經好滿意啦~好似我咁乾既朋友可以一試呀^^

沒有留言:

發佈留言