2012/12/06

自己動手染,迎合潮流大變髮,染出低調既紅中帶紫髮^^

pic 
一向我都係自己係屋企染髮既,因為我真係好怕坐係Salon冇所事事哂時間~
本來都諗住染髮過聖誕,就係呢個時間收到一個好消息^^
就係好榮幸可以率先試L’OREAL12月7日先推出既全新染髮系列呀~
登登登登!!!!最新既Excellence Fashion 優媚霜時尚凡魅力系列~
今次既賣點係可以令髮色耀目光澤,持久顯色~
高效保濕成份,能修復髮質受損表,秀髮比染前更強韌高達85%~
成份有凝護膠元、角質蛋白和膠原蛋白tim^^
pic
成個系列有六款時尚色調,我收到既係P56,迷人紫羅蘭紅色~
見到個盒個MODEL染左真係好靚呀!!!!!!
pic
一盒入面有好多野,有成4野染髮用品,仲有一對膠手套附送^^
我覺得佢有埋染前修護精華送埋真係好貼心,等d頭髮唔使咁傷~
pic
染之前就要2號&3號既染髮劑混合~搖勻之後就見到成支染髮劑變左紅色^^
pic
自己係屋企染髮其實都好簡單ga~
第一步將染前修護精華搽係頭髮中段&尾段,唔使沖洗~
之後將溝好既染髮劑先由髮根開始上色,我頭髮唔長所以直接上~
如果頭髮長可以用佢送既梳型的染咀染中段既頭髮~ 搽完之後等三十分鐘就得ga啦^^
又如果你好似我咁本身頭髮唔易上色,比較粗硬又或者係白髮多既話就等多5-10分鐘啦~
最後沖到d頭髮冇甩色,用埋染後滋養護髮乳塗係頭髮上等2分鐘後過水就得ga啦^^
pic
登登~~~~~由染之前呢啡髮,變左暗紅~
我之前做左highlight既地方就更加突出~變左紅毛呀^^
pic
你怕紅染好突出?????其實我收到見到個盒model咁紅都嚇一嚇~
不過染左出黎又係另一回事~~~冇想像中咁紅ga~
我覺得佢紅得黎帶小小紫色,平時室內都唔係好覺好紅色~係陽光底下先若隱若現^^
正正因為佢先若隱若現,反而咁令我好滿意今次既效果,唔會話太誇張但又有效果出到黎~
呢隻紅我覺得好岩冬天呀!!!!好正!!好鐘意^^
但如果你諗染大紅大紫的話,我諗你要事前去salon染一染個頭先得啦~
哈哈~ 不過有一點我唔係好鐘意,就係佢染果時好大陣味,我覺得好臭好攻鼻~
如果可以改善一下就very good啦~

沒有留言:

發佈留言